De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Versie 101 reageren | informeren | controleren : Otis Elite TM service.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Versie 101 reageren | informeren | controleren : Otis Elite TM service."— Transcript van de presentatie:

1 Versie 101 reageren | informeren | controleren : Otis Elite TM service

2 Versie 102 Uw lift. Onze prioriteit.

3 Versie 103 Onze prioriteit, dat bent Ú. Het beheer van een gebouw vereist een hoge mate van flexibiliteit. Elke dag vragen veel verschillende zaken uw aandacht. Wat uw liftinstallatie betreft maakt onze Otis Elite™ service uw dagelijks werk simpeler door u één belangrijke taak uit handen te nemen. Dankzij investeringen in moderne technologie biedt Otis Elite™ service functionaliteit op ongekend niveau. Wij reageren in recordtijd op problemen – vaak binnen enkele minuten, wij informeren u direct over statusveranderingen en wij kunnen belangrijke liftfuncties afstemmen op het gebruikspatroon van uw gebouw. Met Otis Elite™ service zorgen wij ervoor dat de vervoerscapaciteit en efficiëntie van uw gebouw worden geoptimaliseerd. Otis EliteTM-service service / Méér dan Onderhoud. REAGEREN Snelle service, geavanceerde diagnose binnen enkele minuten INFORMEREN Directe informatie bij statuswijzigingen CONTROLEREN Eén telefoontje is genoeg om aanpassingen door te voeren. Otis Elite™ service

4 Versie 104 Snellere reactie, hogere betrouwbaarheid, beter geïnformeerd. SNELLERE REACTIETIJD Met Otis Elite™ service staat een team van engineers voor u klaar. Onze geavanceerde diagnose maakt het mogelijk binnen enkele minuten een probleem op te lossen. Zijn de Otis Elite™ engineers niet in staat dit probleem op te lossen, dan wordt een monteur gestuurd. De reactietijd is sneller, de uitvaltijd korter en de betrouwbaarheid hoger. Onze garantie: In geval van een storingsmelding analyseert het Otis Elite™ service team uw liftinstallatie binnen enkele minuten. Tevens zorgen wij voor een beschikbaarheid van minimaal 99%. Geavanceerde diagnostiek: Dankzij de geavanceerde diagnostiek van Otis Elite™ service kunnen onze engineers veel problemen op afstand oplossen en zo de uitvaltijd tot een minimum terugbrengen. Otis Elite™ service Huidige Otis onderhoudscontract Reparatietijd Diagnosetijd Reactietijd DIRECTE INFORMATIE Uw klanten willen antwoord. Het is daarom van essentieel belang dat u over de gewenste informatie beschikt. Met de e-mailmeldingen van Otis Elite™ service informeren wij u tijdens het werk over de voortgang, zodat u altijd op de hoogte blijft. Realtime e-mail: Vanaf het moment dat de storing door u wordt aangemeld tot en met het moment dat het probleem is opgelost informeren wij u over de stand van zaken. eService rapport: Otis Elite™ service houdt ook in dat u via eService een gedetailleerd en periodiek rapport ontvangt waarmee u op de hoogte wordt gehouden van de prestaties van uw liftinstallaties. HERSTELTIJD aanzienlijk korter dankzij de Otis Elite™ service

5 Versie 105 Otis Elite™ service in de praktijk: Accountmanager, Elite™ engineer, monteur: iedereen staat voor u klaar. DIRECTE INFORMATIE IN ALLE STADIA Onderzoek Oplossing op afstand StoringsmonteurOplossing U U Otisline Directe tweewegverbinding OTIS ELITE ™ SERVICE TEAM MONTEUR Uw lift met REMS® ANALYSE DIAGNOSEOPLOSSING Nieuwe technologie Door speciale hard- en software kunnen wij een rechtstreekse interactieve verbinding met uw liftinstallatie tot stand brengen. Zodra u het nieuwe Otis Elite™ service nummer belt of het REMSsysteem een probleem vaststelt, kunnen wij door middel van deze nieuwe technologie sneller dan ooit met de diagnose beginnen. Middelen Ervaren Otis monteurs en Elite™ engineers vormen samen een team om u Otis Elite™ service te kunnen bieden. Onze hoogopgeleide Otis Elite™ engineers analyseren de gegevens, zorgen voor een snelle diagnose van het probleem en lossen het probleem op afstand op of sturen een monteur. Efficiëntie Doordat diagnose- en reistijd samenvallen wordt de totale reparatietijd drastisch teruggebracht. De monteur komt bij u met een duidelijk plan van aanpak en waardevolle diagnostische informatie, die alleen onze Otis Elite™ engineers kunnen leveren.

6 Versie 106 Het beheer dat u wenst. FLEXIBELE FUNCTIONALITEIT Binnen enkele minuten na ontvangst van uw wensen helpen de Otis Elite™ engineers u ervoor te zorgen dat uw liftinstallatie voldoet aan de veranderende eisen van uw gebouw. Een lift uit een liftgroep halen voor verhuizingen of VIP-gasten. Energie besparen wanneer het gebouw niet of weinig gebruikt wordt. De parkeerverdieping wijzigen en de tijd dat de deuren open blijven staan tijdens een renovatie of particulier evenement verlengen. Met de Otis Elite™ service beschikt u over de controle uw liftinstallatie af te stemmen op de vervoerscapaciteit in uw gebouw. BEHEER VAN HET LIFTGEBRUIK Toegangsbeperking Eén Lift uit liftgroep halen Liftinstallatie uitschakelen Aangepaste bedrijfsmodus Simplex bedrijf ENERGIEBESPARING Energiebesparingsmodus kooiverlichting en displays Energiebesparingsmodus ventilatie BETERE PASSAGIERSVOORZIENINGEN Verlengde deuropeningstijd voor specifieke verdieping Parkeerverdieping wijzigen Automatisch lift vol Anti-misbruik bedrijf Geavanceerd deuren openen Duwbewegingen van de deur

7 Versie 107 Méér dan Onderhoud. Otis Elite™ service

8 Versie 108 www.otis.com Otis behoudt zich het recht voor zonder voorafgaande kennisgeving wijzigingen in deze specificaties aan te brengen. 61.#MNT 8516 (0211)


Download ppt "Versie 101 reageren | informeren | controleren : Otis Elite TM service."

Verwante presentaties


Ads door Google