De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hoe een zorgverzekeraar zorg vermarkt. Domein Zorgmarketing Stelling: zorgmarketing is niet slechts een domein van zorgaanbieders, maar in toenemende.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hoe een zorgverzekeraar zorg vermarkt. Domein Zorgmarketing Stelling: zorgmarketing is niet slechts een domein van zorgaanbieders, maar in toenemende."— Transcript van de presentatie:

1 Hoe een zorgverzekeraar zorg vermarkt

2 Domein Zorgmarketing Stelling: zorgmarketing is niet slechts een domein van zorgaanbieders, maar in toenemende mate ook relevant voor zorgverzekeraars om een onderscheidende merkpositie te creëren.

3 De case: Menzis TopZorg Hoe hebben we dit aangepakt en wat zijn de bereikte resultaten? Wat is de rol van marketing bij deze case? Wat waren/zijn de belangrijkste marketinguitdagingen en vraagstukken? Wat waren obstakels, leerpunten, tips en trucs?

4

5 De kansen van het B-segment

6 Samenwerking Marketing Zorginkoop

7 Inkoop obv klantwensen

8 Klantwensen Snelheid Patiënt communicatie Kwaliteit Borstkanker Staar Liesbreuk Meniscus Spataderen

9 Offertetraject

10

11 Het TopZorg predikaat

12 Symbool voor zeer goede zorg

13 De campagne

14

15 Patiëntfolders Internet Campagne Klantcommunicatie

16 Sturing

17 Vrijwillige sturing

18

19 Faciliteren zorgaanbieders

20

21 Het vervolg

22 Nieuw offertetraject

23 Vaste inkoopcyclus

24 Conclusie Het vermarkten van zorg is een aandachtsgebeid voor zorgaanbieder én zorgverzekeraar…. …en kan unieke merkwaarde creëren voor beide partijen

25 Einde


Download ppt "Hoe een zorgverzekeraar zorg vermarkt. Domein Zorgmarketing Stelling: zorgmarketing is niet slechts een domein van zorgaanbieders, maar in toenemende."

Verwante presentaties


Ads door Google