De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Results bannertest_2. Conclusies CTR in banners marginale verschillen; + Familie is het beste woord + Propositie in button maakt amper verschil + ‘Gun.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Results bannertest_2. Conclusies CTR in banners marginale verschillen; + Familie is het beste woord + Propositie in button maakt amper verschil + ‘Gun."— Transcript van de presentatie:

1 Results bannertest_2

2 Conclusies CTR in banners marginale verschillen; + Familie is het beste woord + Propositie in button maakt amper verschil + ‘Gun moeder’ werkt marginaal beter dan ‘geef mama’ + Verschil propositie eenmalig maakt amper verschil + Meer-info beste tekstlink (bleek ook bij ronde 1) + Toevoeging play button maakt groot verschil + Soort beeld maakt flink verschil. Mouna en jongetje uit kaaps scoren het beste. Mamo blijft flink achter Maar als je doorrekent van view tot aan bedankt komen de grote verschillen; + Mouna straat 500% beter dan Mamo straat + LP Mouna video 233% dan lp beeld rapportage SOS

3 Headers rapportage SOS • Familie is het beste woord

4 C2A rapportage SOS • Amper verschil

5 Button rapportage SOS • Ik gun jou een moeder doet het marginaal beter 1 do- natie

6 Tekst eenmalig rapportage SOS • Geen verschil in kliks, wel in donaties. Opvallendheid; de oproep tot een eenmalige gift van 10,- leverde op: • 100,- eenmalig • 5,- maandelijks 2 do- naties

7 Tekstlink rapportage SOS • Meer info doet het marginaal beter

8 Play button rapportage SOS • Toevoeging van Play button scoort veel beter! 2 do- naties 1 do- natie

9 Videostills rapportage SOS • Mouna (en kaaps) beste • Mamo blijft erg achter. Dit zegt ook iets over de rest van de banners waar immers consequent Mamo wordt gebruikt

10 Vormgeving rapportage SOS • Oude vormgeving marginaal beter 1 do- natie

11 Mouna vs Mamo Banners met MamoBanners met Mouna Vertoningen kliks CTR banner gem.0,052%0,1% donaties43 CR lp0,05%1,5% % donatie per cpm0,26%1,57% verschil+503% rapportage SOS

12 LP video vs LP beeld rapportage SOS Lp met beeldLp met videoVideo banner mouna + video lp visits donaties432 CR lp0,49%0,6%1,63% Verschil+22,5%+233%

13 Vervolg + Het soort straat kan een enorm verschil maken. Mouna scoort (helaas) met afstand het beste. Dit kan twee oorzaken hebben; • dit beeld an sich is nog steeds ijzersterk • dit beeld is bekend bij mensen + Doorgaan met Video + Op zoek naar het beste campagnebeeld en de straat met deze beelden doortesten. Het juiste beeld en video maakt een aanzienlijk groter verschil dan de precieze prijspropositie en copy rapportage SOS


Download ppt "Results bannertest_2. Conclusies CTR in banners marginale verschillen; + Familie is het beste woord + Propositie in button maakt amper verschil + ‘Gun."

Verwante presentaties


Ads door Google