De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Team RAILRUNNERS Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Team RAILRUNNERS Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg."— Transcript van de presentatie:

1 team RAILRUNNERS Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg

2 DOELGROEP Zakelijke reizigers -De ambitieuze welvaartszoeker jaar, prestatiegericht, carrièregericht, tijdsbewust, early adopters  stereotype zakenman -De zelfbewuste vrijetijdsbelever jaar, tijdsbewust, zelfbewust, onafhankelijk, early/late majority Op psychologisch niveau verschillen de groepen niet veel, met betrekking tot hun doel. De productdoelgroep is daarom hetzelfde.

3 DOELGROEP Onze doelgroep -Zakelijke reiziger -In bezit van PDA of BlackBerry; -Reizen in eerste- en tweedeklas; -Willen hun tijd in de trein zo aangenaam en nuttig mogelijk besteden; -Behoefte aan zakelijke contacten; -Minimale reistijd van 30 minuten.

4

5 BRAINSTORM

6 CONCEPTEN •Gepersonaliseerde startpagina Nieuws, foto’s en video’s, geselecteerd naar de interesses van de gebruiker. Dit alles met een zakelijke serieuze tone-of-voice. •Gepersonaliseerde pagina Met nieuws, amusement en informatie op een vrije en grappige manier (nieuws á la GeenStijl). •Zakelijke netwerk service Waarbij gebruikers op een impulsieve manier zakenrelaties aan kunnen gaan in de trein.

7 CONCEPTEN Keuze concept afhankelijk van onderzoek: -Onderzoek in de trein

8 CONCEPTEN - Onderzoek op internet: ‘Volgens onderzoeksbureau Motivaction heeft 60% van de reizigers behoefte aan een babbeltje in de trein, maar vindt men het te moeilijk om de eerste stap te zetten. Voor 90% van de reizigers ligt de drempel om een gesprek met een onbekende te beginnen te hoog.’ door Iris de Kruif

9 DEFINITIEF CONCEPT Netwerken in de trein voor de moderne zakenman. Via een mobile device kan de gebruiker via een pagina met zijn eigen profiel en een wifinetwerk op een impulsieve manier zakenrelaties aangaan in de trein.

10 CONCEPTMOODBOARD 1.Instappen in de trein 2.Inloggen op profiel 3.Scannen op andere gebruikers 4.Contact leggen

11 VISUALISATIE

12

13 Wireframe (PDA Blackberry Page) – Business Relates Home Inloggen ProfielMensen Online Aanpassen Persoons Gegevens Aanpassen Interesse in Branche Nieuwe Relaties Al gemaakte relaties Op Coupé Zoeken Messenger SMS Bellen Op Branche Zoeken

14 team RAILRUNNERS


Download ppt "Team RAILRUNNERS Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg."

Verwante presentaties


Ads door Google