De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg

Verwante presentaties


Presentatie over: "Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg"— Transcript van de presentatie:

1 Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg
team RAILRUNNERS Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg

2 DOELGROEP Zakelijke reizigers
De ambitieuze welvaartszoeker jaar, prestatiegericht, carrièregericht, tijdsbewust, early adopters  stereotype zakenman De zelfbewuste vrijetijdsbelever jaar, tijdsbewust, zelfbewust, onafhankelijk, early/late majority Op psychologisch niveau verschillen de groepen niet veel, met betrekking tot hun doel. De productdoelgroep is daarom hetzelfde.

3 DOELGROEP Onze doelgroep Zakelijke reiziger
In bezit van PDA of BlackBerry; Reizen in eerste- en tweedeklas; Willen hun tijd in de trein zo aangenaam en nuttig mogelijk besteden; Behoefte aan zakelijke contacten; Minimale reistijd van 30 minuten.

4

5 BRAINSTORM

6 CONCEPTEN Gepersonaliseerde startpagina Nieuws, foto’s en video’s, geselecteerd naar de interesses van de gebruiker. Dit alles met een zakelijke serieuze tone-of-voice. Gepersonaliseerde pagina Met nieuws, amusement en informatie op een vrije en grappige manier (nieuws á la GeenStijl). Zakelijke netwerk service Waarbij gebruikers op een impulsieve manier zakenrelaties aan kunnen gaan in de trein.

7 CONCEPTEN Keuze concept afhankelijk van onderzoek:
Onderzoek in de trein

8 CONCEPTEN - Onderzoek op internet:
‘Volgens onderzoeksbureau Motivaction heeft 60% van de reizigers behoefte aan een babbeltje in de trein, maar vindt men het te moeilijk om de eerste stap te zetten. Voor 90% van de reizigers ligt de drempel om een gesprek met een onbekende te beginnen te hoog.’ door Iris de Kruif

9 DEFINITIEF CONCEPT Netwerken in de trein voor de moderne zakenman. Via
een mobile device kan de gebruiker via een pagina met zijn eigen profiel en een wifinetwerk op een impulsieve manier zakenrelaties aangaan in de trein.

10 CONCEPTMOODBOARD Instappen in de trein Inloggen op profiel
Scannen op andere gebruikers Contact leggen

11 VISUALISATIE

12 VISUALISATIE

13 VISUALISATIE Wireframe (PDA Blackberry Page) – Business Relates Home
Inloggen Mensen Online Profiel Nieuwe Relaties Al gemaakte relaties Aanpassen Persoons Gegevens Aanpassen Interesse in Branche Op Coupé Zoeken Op Branche Zoeken Messenger Bellen SMS

14 team RAILRUNNERS


Download ppt "Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg"

Verwante presentaties


Ads door Google