De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011.

Verwante presentaties


Presentatie over: "De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011."— Transcript van de presentatie:

1 De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011

2 7 november 2011SNF JAARDAG Introductie

3 7 november 2011SNF JAARDAG Evolutie - De volgende stap is.. Online Offline Interactie1-richting

4 7 november 2011SNF JAARDAG Revolutie

5 7 november 2011SNF JAARDAG Gebruikers % 82% 55% 47% 23% 22% 20%

6 7 november 2011SNF JAARDAG 20116

7 7 november 2011SNF JAARDAG 20117

8 7 november 2011SNF JAARDAG 20118

9 7 november 2011SNF JAARDAG Alle sociale netwerken geschikt voor:

10 7 november 2011SNF JAARDAG augustus 2011Vida Mijdrecht10

11 7 november 2011SNF JAARDAG

12 7 november 2011SNF JAARDAG

13 7 november 2011SNF JAARDAG voorbeelden Hema Heineken Ben & Jerry's KLM Safaripark Beekse Bergen Hi Actiecode.nl Pathé Auping Bol.com

14 7 november 2011SNF JAARDAG

15 7 november 2011SNF JAARDAG

16 7 november 2011SNF JAARDAG

17 7 november 2011SNF JAARDAG Persoonlijk / merk / bedrijfskanaal 2.Wereldwijde exposure 3.Op 1 na grootste zoekmachine 4.Gratis plaatsen van commercials, hoe doe je dat-, bedrijfs- en event video’s, 5.Promoot bedrijf, producten, acties en events 6.Mond tot mond reclame 7.Links van / naar site, andere social media

18 7 november 2011SNF JAARDAG Dashboards

19 7 november 2011SNF JAARDAG Dashboards

20 7 november 2011SNF JAARDAG Filteren en bijhouden

21 7 november 2011SNF JAARDAG Website •Ook voor Tablets en Smartphones •Social Media Buttons •Webshop •Blog •Twitterfeed •Youtube •Web 2.0

22 7 november 2011SNF JAARDAG

23 De Praktijk van Social Media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011


Download ppt "De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011."

Verwante presentaties


Ads door Google