De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Eefje Pater Matthijs Looijesteijn Noortje Smink

Verwante presentaties


Presentatie over: "Eefje Pater Matthijs Looijesteijn Noortje Smink"— Transcript van de presentatie:

1 Eefje Pater Matthijs Looijesteijn Noortje Smink

2 Inhoud Opdracht Doelgroep Strategie Creatief concept Propositie
Campagne Kosten

3 Opdracht Bedenk een crossmediale guerrillacampagne waardoor de doelgroep de events en de website van Streetlab actiever gaat bezoeken. Maak gebruik van - Interactie - Sociale netwerken - User generated content De merkbeleving van de website dient in de campagne duidelijk naar voren te komen.

4 Doelgroep: primair Evenementbezoekers - Randstad - 20-35 jaar
- (beneden) modaal inkomen - Mode - Creatief - Eigenzinnig - Milieubewust

5 Doelgroep: secundair Professionals - Randstad - 25-45 jaar
- Alle inkomensniveaus - Ondernemend - Creatief - Kritisch

6

7 Strategie Merkenkennis
- Creatief - Anders dan de massa - Kunst en mode van de straat - Jong Events - Nationaal en internationaal Bedoeld voor creatieve personen Gedragsintentie - Meer mensen naar de website - Meer mensen naar events

8 Creatief concept Take me and make me

9 Stimuleer de creatieve geest van iedereen
Propositie Stimuleer de creatieve geest van iedereen

10 Campagne Take me and make me
- Posters/flyers - T-Shirts - Puzzelstukje - Foto’s maken - Reverse graffiti - Website

11 Campagne: flyer Flyer: 9 evenementen x flyers

12 Campagne: flyer Flyer: 9 evenementen x flyers

13 Campagne: puzzelstukjes

14 Campagne: puzzelstukjes

15 Campagne: puzzelstukjes

16 Campagne: reverse graffiti

17 Campagne: T-shirts

18 Campagne: foto’s maken

19 Campagne: fotoscherm

20 Campagne

21

22 Ontvangstpagina professionals

23

24

25 Verslag van Streetlab 2009

26 Kosten Ontwerp 700 Productie 3.840 Plaatsing 2.600 Personeel 9.570
Totale kosten €

27 Vragen?


Download ppt "Eefje Pater Matthijs Looijesteijn Noortje Smink"

Verwante presentaties


Ads door Google