De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Productdossier-Breechpocket Laura Danneels. Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Productdossier-Breechpocket Laura Danneels. Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels."— Transcript van de presentatie:

1 Productdossier-Breechpocket Laura Danneels

2 Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels Kwaliteit: modieuze winkels met een betaalbare prijs voor deze doelgroep

3 Merk Breechpocket voor betaalbaar en sportieve mensen Convinience goods

4 Aanleiding Een reportage over kleding. Vrienden die mij op het idee brachten Shoppingcenter/winkelstraat

5 Product

6 Lancering Apple  speciale oortjes, hoesjes. Winkels van bretellen Productie van het hoesje

7 Kernvoordelen Heel functioneel. Het hoesje kan u manueel van de bretel halen. U kan op een handige manier uw telefoon opnemen. Alles binnen handbereik

8 Merk Breechpocket  BP  zakje neutraal Bretellen: mensen moeten er direct een beeld van kunnen scheppen, moeten een goed gevoel bij hebben, Fantastische kleuren Moet direct in het oog springen

9 Product Bretellen met een touche of music Deze bestaan in Y-vorm of X-vorm. Het ontstaan van lederhose: *word nog steeds gedragen als feestkledij. *werd gedragen bij de lagere klasse.

10 Plaats Sportwinkels/ chiquere winkels Steden Brutellen kan je overal kopen, Ipod zakjes apart van de iphone.

11 Promotie Hierbij zou ik het medium tv, affiches, flyers gebruiken Sponsering is overweegbaar zeker als men het geheel nog niet kent. Als ook directe marketing: mail, post, reclame filmpje

12 Prijs Brutellen duurste paar: 40 euro goedkoopste paar ( mindere kwaliteit) 10 euro. Ipod zakje 30 euro (standaard)  bij dit product zal men hoogstes 100 euro betalen ( hangt af van welke soort brutel)

13 verpakking Ipod zakje samen met de brutellen verkopen. Doorzichtige verpakking De stof van de brutel moet afwasbaar zijn

14 Klanten Bijna alle leeftijdscategorieën Liever suspects dan prospects. Als de suspect klanten twijfelen en nadenken of ze het wel dan niet zullen kopen worden het prospects. Klanten die de 2 producten kennen zullen sneller overgaan tot kopen.

15 Gebruik Er wordt een brutel gemaakt met 2 openingen aan boven en –onderkant met een filcro lapje. Daardoor zal het draadje gaan van de ipod oortjes dit komt dan uit op schouderhoogte. Aan de onder en – achterkant van de brutel zal er een filcro bandje hangen waar je je ipod kan aanhangen.  zo ziet u het draadje niet en is dit heel handig voor sportieve activiteiten uit te oefenen en u kan deze bevestigen waar u wilt. Zo kunt u ook de brutel zonder ipod zakje gebruiken

16 Wanneer Wanneer zijn deze beschikbaar?  Deze zijn beschikbaar heel het jaar door, er zal ook met seizoenkleuren gewerkt worden.

17 Risico’s en opties Risico’s hebt bestaat dat de gaatjes in de brutel niet meer zo stevig zouden kunnen zijn, de filcro niet meer zo goed plakt. Opties hierbij een klik systeem gebruiken dat je het I-pod zakje kan hangen waar je wilt.


Download ppt "Productdossier-Breechpocket Laura Danneels. Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels."

Verwante presentaties


Ads door Google