De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Visueel programmeren. Verloop workshop 1.Kennismaking (5min) 2.Eigen praktijkervaring(5min) 3.Kodu algemene opties (5min) 4.Uitleg basisknoppen (10min)

Verwante presentaties


Presentatie over: "Visueel programmeren. Verloop workshop 1.Kennismaking (5min) 2.Eigen praktijkervaring(5min) 3.Kodu algemene opties (5min) 4.Uitleg basisknoppen (10min)"— Transcript van de presentatie:

1 Visueel programmeren

2 Verloop workshop 1.Kennismaking (5min) 2.Eigen praktijkervaring(5min) 3.Kodu algemene opties (5min) 4.Uitleg basisknoppen (10min) 5.Start bouw voorbeeldspel (100 min) • Terrein bouwen • Experimenteren met terreinbouw • Basis spel/programma • Oefeningen basis spel • Uitbreiding spel/programma • Oefeningen uitgebreid spel 6.Bouw zelf je spel en stel vragen (? min) 7.Rondlopen en elkaars spel spelen en bekijken (? min)

3

4 Basisprogramma oefeningen 1.Meer appels in spel brengen 2.Verhoog ook de totaal score om te winnen 3.Maak groene appels die punten verliezen 4.Verzin zelf een variatie en experimenteer

5 Uitgebreid programmeren oefeningen 1.Probeer ander wapen te kiezen. 2.Creëer een andere/extra tegenstander zoals de octopus. 3.Maak het spel makkelijker of moeilijker. 4.Er is een fout in het spel met de boom. Ontdek ze en los ze op. 5.Creëer een helper die mee de octopussen helpt verjagen.

6 1.Volgende level. 2.Volgende bladzijde. 3.Creëer zelf je eigen spel. 4.Verken andere spelen in kodu. 5.Verander de andere werelden in kodu en leer eruit. Extra’s


Download ppt "Visueel programmeren. Verloop workshop 1.Kennismaking (5min) 2.Eigen praktijkervaring(5min) 3.Kodu algemene opties (5min) 4.Uitleg basisknoppen (10min)"

Verwante presentaties


Ads door Google