De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De klantreis van touch point naar journey •Verschillende journeys •50% Van transacties zijn multichannel journeys •Journeys correleren 30% sterker.

Verwante presentaties


Presentatie over: "De klantreis van touch point naar journey •Verschillende journeys •50% Van transacties zijn multichannel journeys •Journeys correleren 30% sterker."— Transcript van de presentatie:

1

2

3

4

5

6 De klantreis van touch point naar journey •Verschillende journeys •50% Van transacties zijn multichannel journeys •Journeys correleren 30% sterker dan touch points •Customer journey vs. touch point •Gemiddelde klanttevredenheid: + 36% •Retentie/new business: + 19% •Aanbevelingsintentie: + 28% •Kans dat iemand vertrekt: - 33% •Te veel managers zijn verantwoordelijk voor het touch point, te weinig voor de journey

7 Store Support BV over ons

8 Inzicht & groei

9

10

11

12 Verwachtingen van de klant Meeden ken “ gebrekenm elding ” = vertrouwe n WIFI “ Goed koopje ” Gastenbo ek Duidelijke afspraken ( over contacten ) Transfer op tijd ! Reviews Eerlijk Er is te weinig tussen goedkoop & exclusief FODzoeker Ik boek niet zonder Zoover Antwoord op e - mail binnen 24 uur Reisbure au = verre reizen Specialis ten per land Duidelijke totaalprijs

13 van oriëntatie tot Aankoop o.a. Gamification, surprise and involve

14 Consumptie o.a. Gamification, surprise and involve

15 Evaluatie

16

17 Ideëen & tips 1.Thuisblijvers vakantiepakket 2.Online beter kunnen filteren 3.Offline aanbod o.b.v online gedrag 4.Aanbieden financieringsmogelijkheden (sparen?) 5.Klanten bepalen het aanbod 6.Virtuele reizen 7.GPS achievements (gamification) 8.Thema avonden (meer doen i.s.m. locals) 9.Reiswinkels in high traffic stores 10.Betere behoeftebepaling

18

19

20 Afsluitend de toekomst van klantbeleving 1.Brickwall & segmentatie 2.Mobile 3.Het onderscheidend vermogen (van een medewerker)

21 Download deze presentatie op: 06 – 144 Customernomics


Download ppt "De klantreis van touch point naar journey •Verschillende journeys •50% Van transacties zijn multichannel journeys •Journeys correleren 30% sterker."

Verwante presentaties


Ads door Google