De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Didactiek in Balans meten, terugkoppelen, balans op maken Hans van Gennip Ed Smeets Carolien van Rens ITS - Radboud Universiteit Nijmegen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Didactiek in Balans meten, terugkoppelen, balans op maken Hans van Gennip Ed Smeets Carolien van Rens ITS - Radboud Universiteit Nijmegen."— Transcript van de presentatie:

1 Didactiek in Balans meten, terugkoppelen, balans op maken Hans van Gennip Ed Smeets Carolien van Rens ITS - Radboud Universiteit Nijmegen

2 Doel webinstrument 1.Meten didactische (ict-)werkwijzen leraren –nu en toekomst –beïnvloedende factoren ( ≈ 4 in balans)

3 Kennisoverdracht met ict Kennisoverdracht zonder ict Kennisconstructie zonder ict Kennisconstructie met ict M e t e n

4 M e t e n: nu

5 M e t e n: toekomst

6 Kennisoverdracht met ict Kennisoverdracht zonder ict Kennisconstructie zonder ict Kennisconstructie met ict M e t e n Toekomst Nu...

7 Doel webinstrument 1.Meten didactische (ict-)werkwijzen leraren –nu en toekomst –beïnvloedende factoren ( ≈ 4 in balans) 2.Terugkoppelen 3 niveaus

8 SCHOOLBALANS REGIO_BALANS SCHOOLBALANS REGIO_BALANS NEDERLAND_BALANS

9 Doel webinstrument 1.Meten didactische (ict-)werkwijzen leraren –nu en toekomst –beïnvloedende factoren ( ≈ 4 in balans) 2.Terugkoppelen 3 niveaus 3.Landelijk balans opmaken: •ontwikkelingsfasen scholen

10

11 Didactiek in Balans meten, terugkoppelen, landelijk balans op maken

12

13 SCHOOLBALANS REGIO_BALANS SCHOOLBALANS REGIO_BALANS NEDERLAND_BALANS


Download ppt "Didactiek in Balans meten, terugkoppelen, balans op maken Hans van Gennip Ed Smeets Carolien van Rens ITS - Radboud Universiteit Nijmegen."

Verwante presentaties


Ads door Google