De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

GfK SignificantKTO Vlaamse Gemeenschap -AgODI Directies (n=712) Vraag : In het algemeen hoe tevreden bent u over de dienstverlening door het … in al zijn.

Verwante presentaties


Presentatie over: "GfK SignificantKTO Vlaamse Gemeenschap -AgODI Directies (n=712) Vraag : In het algemeen hoe tevreden bent u over de dienstverlening door het … in al zijn."— Transcript van de presentatie:

1 GfK SignificantKTO Vlaamse Gemeenschap -AgODI Directies (n=712) Vraag : In het algemeen hoe tevreden bent u over de dienstverlening door het … in al zijn aspecten? 72% 0% 41% 4% 48% 1% 75% 1% 54% 2% Tevredenheid Uiterst tevreden Zeer tevreden Tevreden Niet echt tevreden Helemaal niet tevreden Schoolsecretariaten (n=555) Personeelsleden (n= 299)

2 GfK SignificantKTO Vlaamse Gemeenschap -AgODI Directies (n=712) Vraag : In welke mate maakt het werkstation/schoolbeheerteam van AgODI een goede indruk op u? 89% 1% 48% 12% 71% 5% 89% 2% 77% 3% Imago Schoolsecretariaten (n=555) Personeelsleden (n=280) Van toepassing Goed van toepassing Volledig van toepassing Helemaal niet van toepassing Niet echt van toepassing Weet niet / geen antwoord

3 GfK SignificantKTO Vlaamse Gemeenschap -AgODI Directies (n=712) Vraag : In welke mate heeft u vertrouwen in het werkstation/schoolbeheerteam van AgODI? 89% 0% 49% 6% 65% 2% 86% 1% 71% 1% Vertrouwen Schoolsecretariaten (n=555) Personeelsleden (n=297) Van toepassing Goed van toepassing Volledig van toepassing Helemaal niet van toepassing Niet echt van toepassing Weet niet / geen antwoord

4 GfK SignificantKTO Vlaamse Gemeenschap -AgODI Bemerkingen analyse Antwoordschalen ! De schaal voor tevredenheid is : ! De van toepassing schaal is : ! De gebruikte schalen bevatten 3 positieve ankerpunten. Door 3 gradaties van tevredenheid toe te kennen krijgen we een beter zicht op de mate van tevredenheid waarbij de Top2box (uiterst + zeer tevreden) een uitdrukking is van echte overtuiging. ! Deze schaal heeft ook het voordeel van geen neutrale categorie te hebben zodat we voor alle respondenten een mening hebben. ! Als laatste willen we er ook graag op wijzen dat deze schaal een gevalideerde schaal is en gebruikt wordt bij satisfactie onderzoek in de GfK groep. 543 2 1 Volledig van toepassing Goed van toepassing Van toepassing Niet echt van toepassing Helemaal niet van toepassing 54321 Uiterst tevreden Zeer tevreden TevredenNiet echt tevreden Helemaal niet tevreden

5 GfK SignificantKTO Vlaamse Gemeenschap -AgODI Bemerkingen analyse Interpretatie van de resultaten ! In de presentatie wordt gebruik gemaakt van de termen TOP2 en BOTTOM2. ! TOP2 = de 2 beste scores (uiterst tevreden + zeer tevreden OF volledig van toepassing + goed van toepassing) ! BOTTOM2 = de 2 slechtste scores (niet echt tevreden + helemaal niet tevreden OF niet echt van toepassing + helemaal niet van toepassing) ! Sommige vragen zijn multiple respons, wat betekent dat mensen verschillende antwoorden kunnen aanduiden, waardoor het totaalpercentage meer dan 100% kan bedragen ! Bij single responsvragen dient de optelsom 100% te zijn. Het kan dat er soms lichte afwijkingen zijn. Deze worden veroorzaakt door afrondingen. ! Tenzij anders vermeld, vormen de antwoorden van de hele steekproef de basis voor de resultaten. ! Significanties zijn steeds weergegeven ten opzichte van het totaalpercentage. Indien het % van een subgroep significant lager is dan het % van de totale populatie dan wordt dit met rood aangeduid. Is het % significant hoger dan wordt dit met groen aangeduid.


Download ppt "GfK SignificantKTO Vlaamse Gemeenschap -AgODI Directies (n=712) Vraag : In het algemeen hoe tevreden bent u over de dienstverlening door het … in al zijn."

Verwante presentaties


Ads door Google