De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Uw reclame … uw investering? … uw rendement? Weet u dat zeker?  kennis  tijd  mensen  middelen =

Verwante presentaties


Presentatie over: "Uw reclame … uw investering? … uw rendement? Weet u dat zeker?  kennis  tijd  mensen  middelen ="— Transcript van de presentatie:

1 Uw reclame … uw investering? … uw rendement? Weet u dat zeker?  kennis  tijd  mensen  middelen =

2 Reclame!  Met als motto Als men niets doet, mag men ook niets verwachten…? Wie zaait …..

3  Media Reclame!  NU?  printmedia  internet: dealer-autotrader-autotrack- bovag-autotelegraaf-autoboulevard  bill-boards  mailingen  folders  etcetera

4  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Reclame!  Knooppunt op de occasions-snelweg!

5  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Reclame! Positionering Bedrijf/Boulevard Producten/diensten efficiënt communiceren naar de markt Onderscheidende USP’s en prikkels Consistentie en herhaling is de kracht van de boodschap

6  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Reclame! Optimale media-inzet met maximaal bereik Inzet alle mediatypen Verantwoord geïnvesteerde reclame-euro

7  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Reclame!  ruimtegebrek  renteverlies  waarde- vermindering  liquiditeitsbeslag  stagnerende verkoop nieuw  omzetverlies in de after-sales Waarom?

8 Omzet dealer Brutowinst Reclame/promotie - printmedia - restant Kosten Reclame!  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Besteden voor betere dekking Reclame-Euro 

9  Printmedia?  Internet?  Teletekst?  Shows?  Auto-Boulevarddagen?  ………..? Dekking reclame-euro Reclame! Optimaal media-dekking/bereik???  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel

10 Reclame! Traffic genereren!  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel

11 Reclame! Hoe??? Optimale media-inzet met een maximaal bereik  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Gelderland op wielen

12 Gelderland op wielenReclame!  Printmedia  Internet, met doorkoppelingen naar: dealer-boulevard-bovag-autotrack-etc.  Teletekst  Radio reclame  TV reclame MEDIA KEUZES - MEDIA BEREIK - MEDIA DEKKING - INTERNET - BOODSCHAP  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel MEDIA KEUZES - MEDIA BEREIK - MEDIA DEKKING - INTERNET - BOODSCHAP

13 Gelderland op wielen Reclame! inwoners (13 jaar en ouder) * MEDIA KEUZES - MEDIA BEREIK - MEDIA DEKKING - INTERNET - BOODSCHAP Dus, meer dan 1,5 miljoen mensen die geprikkeld kunnen worden door:  Printmedia  Internet  Teletekst  Radio reclame  TV reclame  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel * (Bron: Intomart en ORN, maart 2003)

14 Gelderland op wielen Reclame! MEDIA KEUZES - MEDIA BEREIK - MEDIA DEKKING - INTERNET - BOODSCHAP  De Gelderlander abonnees x 2,1 = lezers  24%  Teletekst bezoekers  20%  Radio Gelderland luisteraars  25%  TV Gelderland kijkers  57%  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel (Gemiddeld weekbereik / Bron: Intomart en ORN, maart 2003)

15 Gelderland op wielenReclame! Wat zoeken Nederlanders op het internet? MEDIA KEUZES - MEDIA BEREIK - MEDIA DEKKING - INTERNET - BOODSCHAP Anders / 37% Pers. Verzorging / 8% Boodschappen / 9% Huish. apparaten / 14% Auto’s / 55% TV, audio, video / 37% Telecommunicatie / 40% Beuzen, evenementen / 41% Boeken / 46% CD’s / 54% Computers / 59% Vakantie, recreatie / 62%  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel

16 Gelderland op wielenReclame!  Maximaal bereik gegenereerd  Mediatypen ondersteunen elkaar  Resultaat boodschap vele malen groter (bewust-onbewust)  Emotie is groter, sneller overtuigd  Regionaal nieuws: vergroot aandacht en intensiteit  Snelle en efficiënte opbouw van naam, actie en/of evenement MEDIA KEUZES - MEDIA BEREIK - MEDIA DEKKING - INTERNET - BOODSCHAP  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel

17 Gelderland op wielenReclame! als paraplu….. met maximaal media bereik!  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel

18 Reclame!  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Gelderland op wielen als paraplu…..

19 Reclame! 2000 Occasions in de buurt? (teletekst pagina 007) Natuurlijk ook met Autobedrijf Bleekstein Zevenaar 2000 Occasions binnen handbereik? (teletekst pagina 007) Nu ook met Autobedrijf Martens Van auto’s, caravan tot (brom)fiets Occasions Bij u om de hoek!!! De Liemers Caravans Voor u geselecteerd? Ruim 1000 Occasions Autobedrijf Lammerts  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel  Printmedia  Internet  Teletekst  Radio reclame  TV reclame  VOORBEELDEN  Printmedia  Internet  Teletekst  Radio reclame  TV reclame Knooppunt voor uw occasions … auto's … caravans … motoren De snelweg naar occasions ______________________ auto's _ _ _ _ _ _ caravans ______________ motoren

20 Reclame!  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel  VOORBEELDEN  Printmedia  Internet  Teletekst  Radio reclame  TV reclame

21 Reclame!  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel  VOORBEELDEN  Printmedia  Internet  Teletekst  Radio reclame  TV reclame

22 Reclame!  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel  VOORBEELDEN  Printmedia  Internet  Teletekst  Radio reclame  TV reclame

23  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Media pakketten Reclame! naamsvermelding A BCD onbeperkt onbeperkt auto’s auto’s TV Gelderland 50 uitzendingen 100 uitzendingen per jaar / 20 sec. per jaar / 20 sec. Radio & TV Radio & TV eigen bedrijfs-commercials AB CD Printmedia Internet Teletekst Radio Gelderland

24  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Reclame! Pakket op basis van Teletekst en Internet: Printmedia + Teletekst + Internet 1.000, , , ,- Print Internet Teletekst Totaal bruto Optie 1 6 maanden 2.000, , , ,- Optie 2 12 maanden Pakketprijs A ‘Gelderland op wielen’ 2.950, ,- AB CD Kosten Basis Aanbetaling Wekelijks 740,- 85,- 690,- 80,-

25  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel Reclame! Pakket op basis van naamsvermelding: Printmedia + Teletekst + Internet + Radiovermelding 1.000, , , , ,- Print Internet Teletekst Radio Totaal bruto Optie 1 6 maanden 2.000, , , , ,- Optie 2 12 maanden Pakketprijs A ‘Gelderland op wielen’ 4.700, ,- intekenen in mei ,- AB CD Kosten A Aanbetaling Wekelijks 1.450,- 125, ,- 125, ,- 115,-

26 Kosten Reclame! B Pakket op basis van naamsvermelding: Printmedia + Teletekst + Internet + Radiovermelding + TVvermelding 1.000, , , , , ,- Print Internet Teletekst Radio TV Totaal bruto Optie 1 6 maanden 2.000, , , , , ,- Optie 2 12 maanden Pakketprijs B ‘Gelderland op wielen’ 5.950, ,- intekenen in mei ,-  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel AB CD Aanbetaling Wekelijks 2.350,- 140, ,- 150, ,- 135,-

27 Kosten Reclame! Pakket op basis van bedrijfs-commercials: C  50 uitzendingen Radio-commercial10.000,-  50 uitzendingen TV-commercial5.300,-  30 auto’s één jaar op Teletekst4.000,-  Onbeperkt auto’s op het Internet2.500,-  Elke week vermelding GoW-Printmedia2.000,-  Productie Radio/TV-commercial4.500,-  Gratis software Internet/Teletekstpm Totaal bruto28.300,- Pakketprijs C ‘Gelderland op wielen’ ,-  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel AB CD Aanbetaling Wekelijks 5.360,- 220,-

28 Kosten Reclame! Pakket op basis van bedrijfs-commercials: D  100 uitzendingen Radio-commercial20.000,-  100 uitzendingen TV-commercial10.600,-  30 auto’s één jaar op Teletekst4.000,-  Onbeperkt auto’s op het Internet2.500,-  Elke week vermelding GoW-Printmedia2.000,-  Productie Radio/TV-commercial4.500,-  Gratis software Internet/Teletekstpm Totaal bruto43.600,- Pakketprijs D ‘Gelderland op wielen’ ,-  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel AB CD Aanbetaling Wekelijks 5.740,- 380,-

29 Banners Reclame!  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel AB CD Continue Homepage Personenautopage Bestelautopage Motorenpage Caravanpage

30 DeelnemersReclame!  Autodealer-bedrijven  Vrije autobedrijven  Truckbedrijven (Bestelauto’s)  Caravanbedrijven  Verhuurbedrijven  Tweewielerbedrijven AB CD  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel

31  Reclame! Waarom?  Maximale media bereik met een optimale dekking!  Consistente kwaliteit/herhaling!  Besparingen/goedkoper!  Meer toegevoegde waarde “Occasionverkopen”  Alles onder één paraplu!  Missie & Visie  Doelstellingen  Analyses  Marketingplan  Reclame/ Communicatie  Organisatie  Financieel AB CD

32 ….. zal oogsten!  Het initiatief is aan U Wie zaait …..


Download ppt "Uw reclame … uw investering? … uw rendement? Weet u dat zeker?  kennis  tijd  mensen  middelen ="

Verwante presentaties


Ads door Google