De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Alpe d’Huzes+1: Opgeven is géén optie! De Alpe d’Huez... •De legendarische Berg uit de Tour De France; •Les 21 lacets: 21 bochten; •Grote trekpleister.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Alpe d’Huzes+1: Opgeven is géén optie! De Alpe d’Huez... •De legendarische Berg uit de Tour De France; •Les 21 lacets: 21 bochten; •Grote trekpleister."— Transcript van de presentatie:

1

2 Alpe d’Huzes+1: Opgeven is géén optie!

3 De Alpe d’Huez... •De legendarische Berg uit de Tour De France; •Les 21 lacets: 21 bochten; •Grote trekpleister voor wielertoeristen.

4 •De Hollandse berg uit de Tour: •Overwinningen van: •Kuiper, Zoetemelk, Winnen, Rooks en Theunissen: •Altijd veel Hollanders op de berg •tijdens de Touretappe

5 Berg van grote kampioenen: Coppi, Hinault, Pantani en Lance Armstrong.

6 Wat is de Alpe d’HuZes? •Op 06/06/ keer de Alpe d’Huez op fietsen: •6 x 1111 = 6666 meter hoogteverschil; •Een uit de hand gelopen grap; •Voor het goede doel: KWF Kankerbestrijding.

7 6 juni 2006: D-day! Afzien van vroeg tot laat

8 Aan het einde van de dag: •Emotioneel weerzien op de Alpe •61 van de 66 deelnemers halen het! •Snelste deelnemer: Laura Verhoeven • Kilocalorieën verbrand!

9 Het eindresultaat: •Op 6 juni: Euro... •De grootste particuliere inzamelingsactie voor KWF Kankerbestrijding ooit! •Geldoverdracht op 12 oktober: Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis: •In totaal Euro ingezameld! •Boek: Alpe d’Huzes, te koop voor 10 Euro

10 De ingrediënten van een geslaagde actie: •Spontaan idee, eigen initiatief •Bekend goed doel (KWF) •Idiote uitdaging (lukt je toch niet...) •Bekende berg, veel uitstraling •Ambassadeur met een verhaal (Peter) •Grote namen...

11 Dit jaar weer? •Alpe d’HuZes + 1 (Bonus) •Nieuwe actie, 77 deelnemers: 70 solo en 7 teams •Betere communicatie •Grotere opbrengst?... •Opgeven is geen optie!

12 Communicatie rond Alpe d’HuZes: •Sponsorwerving •Comité van aanbeveling •Via-via communicatie (evenementen, websites) •Free publicity: Kranten (AD, Telegraaf), TV •Perscontacten via PR-bureau (BM) •Shirts gesigneerd door Eddy Merckx en Joop Zoetemelkt •Acties: (ploegenpresentatie, veiling)

13 Waarom sponsoren? •Uniek evenement; •Veel bekendheid en media-aandacht (TV); •Aansprekende deelnemers en estafette- teams, bekend en onbekend; •Bewezen succes; •100% van de opbrengst gaat naar KWF! •100% aftrekbaar...

14 Want... Opgeven is géén optie!


Download ppt "Alpe d’Huzes+1: Opgeven is géén optie! De Alpe d’Huez... •De legendarische Berg uit de Tour De France; •Les 21 lacets: 21 bochten; •Grote trekpleister."

Verwante presentaties


Ads door Google