De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Tevredenheidsenquête. Hoe tevreden zijn onze klanten ?

Verwante presentaties


Presentatie over: "Tevredenheidsenquête. Hoe tevreden zijn onze klanten ?"— Transcript van de presentatie:

1 Tevredenheidsenquête

2 Hoe tevreden zijn onze klanten ?

3 Resultaten -Participatiegraad : -Evolutie : 2005 – 2006 – 2008 -Niet alles is vergelijkbaar (niet gemeten in 2005 en 2006 of niet herhaald in 2008)

4 Resultaten

5

6

7

8

9

10

11 Resultaten - detail Dienstverlening Score /10 bereikbaarheid6,9 Snelheid waarmee op vragen wordt geantwoord6,8 Kwaliteit van ontvangen antwoorden6,8 Coherentie van verkregen informatie6,9 Clart é des proc é dures et directives à suivre6,2 Duidelijkheid van de op te volgen procedures en richtlijnen6,7 Expertise van de medewerkers van de POD MI7,2 Beschikbaarheid van de experts6,4 Snelheid van betalingen7,0 Inspecties7,1 Vriendelijkheid van de medewerkers van de POD MI7,5

12 Resultaten - detail Resultaten Score /10 Grootstedenbeleid6,8 Armoedebeleid6,3 Sociale economie6,5 ESF5,6 Duurzame ontwikkelinng6,0 Administratieve vereenvoudiging5,4 E-Government6,3 Beleid gelijke kansen6,3 Activering6,3

13 Resultaten - detail Producten Score /10 Frontdesk6,7 Mogelijkheden van betoelagingen5,6 bevoegdheidsconflicten6,9 Studies6,7 Statistieken6,6

14 Resultaten - detail E-Government Score /10 PrimaWeb6,3 Instellingspagina s7,0 Elektronische handtekening6,2 e-mazout6,1

15 Resultaten - detail Communicatie Score /10 website (3 vragen)7,0 Omzendbrieven (3 vragen)6,6 Brochures en publicaties (3 vragen)6,8 e-cho (2 vragen)7,4 Opleidingen en infosessies (3 vragen)6,3 Studiedagen en ontmoetingen (3 vragen)6,8

16 Resultaten - detail Communicatie Score /10 Snelheid en up to date (5 vragen)6,5 Opportunit é (2 vragen)6,6 Pr é sentatie, layout (2 vragen)6,9 Duidelijkheid en begrijpbaarheid (6 vragen)7,1 Volledigheid van inhoud (4 vragen)6,6

17 Suggesties FAQs meer up to date Herziening van wet65 Duidelijker omzendbriev en – minder technisch Vereenvoudi ging bewijslast Overzicht relevante vonissen rechtbanken Administratieve vereenvoudiging Meer investeren in cijfers Wij hopen dat u in de toekomst de ingeslagen weg blijft volgen Info vroeger, pro-actief bezorgen Meer overleg met OCMWs inbouwen Vereenvoudi gen van activering Schriftelijk antwoorden op schriftelijke vragen Info over overleg met beleid

18 Welke acties nu ondernemen ?


Download ppt "Tevredenheidsenquête. Hoe tevreden zijn onze klanten ?"

Verwante presentaties


Ads door Google