De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

INHOUD 1 DE MEDEWERKERSMONITOR DE RESPONS 3 5 KERNINDICATOREN 4

Verwante presentaties


Presentatie over: "INHOUD 1 DE MEDEWERKERSMONITOR DE RESPONS 3 5 KERNINDICATOREN 4"— Transcript van de presentatie:

0 2015 MEDEWERKERSmonitor KPC Genk Medewerkersmonitor 2015

1 INHOUD 1 DE MEDEWERKERSMONITOR 2015 2 DE RESPONS 3 5 KERNINDICATOREN 4
OVERZICHT 16 KERNTHEMA’S 6 DETAIL PER KERNTHEMA 7 DE GROTE THEMA’S 8 ACTIES EN HOE NU VERDER? Medewerkersmonitor 2015

2 De MEDEWERKERSmonitor
2015 Medewerkersmonitor 2015

3 Algemene Tevredenheid
Wat wordt onderzocht? Engagement Algemene Tevredenheid Aanbeveling Retentie Motivatie Participatie IMPACT Mijn leidinggevende Mijn team Samenwerking Mijn job Communicatie Directie Medewerkersmonitor 2015

4 Respons Medewerkersmonitor 2015

5 63 medewerkers gaven hun stem ! 2015 AANTAL GENODIGDEN 68
AANTAL RESPONDENTEN 63 RESPONSPERCENTAGE 93% Medewerkersmonitor 2015

6 5 kernindicatoren Algemene tevredenheid, aanbeveling, retentie, motivatie en participatie Medewerkersmonitor 2015

7 Kernindicator 1 Algemene tevredenheid
“Hoe tevreden zijn de medewerkers in het algemeen?” Medewerkersmonitor 2015

8 tevreden tot heel tevreden
Kernindicator : Algemene tevredenheid 84% van de medewerkers is tevreden tot heel tevreden Score 2015: % (helemaal) tevreden op algemene tevredenheid BENCH GGZ % (helemaal) tevreden op algemene tevredenheid Meer dan 8 op 10 medewerkers zijn tevreden tot heel tevreden 8% van de participanten aan dit onderzoek is ontevreden op het moment van de meting. Algemene tevredenheid 2015 %1-5 %6 %7-10 2015 8% 84% Medewerkersmonitor 2015

9 Kernindicator 2 e-NPS e-NPS® : Gebaseerd op de vraag “In welke mate beveelt u de werkgever aan?” e-NPS® = % promoters (score 9-10) minus % detractors (scores < 7) Medewerkersmonitor 2015

10 40% 8% beveelt de werkgever niet aan De e-NPS is POSITIEF : +32
Kernindicator 2 : Aanbeveling - eNPS® High lights 40% is promoter van de werkgever 8% beveelt de werkgever niet aan De e-NPS is POSITIEF : +32 Er zijn bijgevolg meer “promoters” dan “afhakers” Medewerkersmonitor 2015

11 Kernindicator 3 Retentie
“Zou een medewerker van werkgever veranderen bij externe aanbieding? Medewerkersmonitor 2015

12 Zou men overwegen om van werkgever te veranderen?
Kernindicator 3 : Retentie High lights 79% kiest voor de huidige werkgever in geval van externe jobaanbieding. Zou men overwegen om van werkgever te veranderen? 15% verlaat zeker of waarschijnlijk de huidige werkgever. Medewerkersmonitor 2015

13 Kernindicator 4 Motivatie “Hoe gemotiveerd zijn de medewerkers?
Medewerkersmonitor 2015

14 70% Alle leidinggevenden zijn hoog tot heel hoog gemotiveerd
Kernindicator 4 : Motivatie High lights HEEL HOOG + HOOG gemotiveerd 70% Alle leidinggevenden zijn hoog tot heel hoog gemotiveerd Hier doen we beter dan de benchmark! 3% van de medewerkers is laag gemotiveerd. Medewerkersmonitor 2015

15 Kernindicator 5 Participatie Medewerkersmonitor 2015

16 Kernindicator : Belang meewerken aan realiseren doelstellingen High lights
98% VINDT HET BELANGRIJK OM MEE TE KUNNEN WERKEN AAN REALISEREN DOELSTELLINGEN. Medewerkersmonitor 2015

17 Overzicht alle Kernindicatoren
Medewerkersmonitor 2015

18 Overzicht Kernindicatoren
ALGEMENE TEVREDENHEID e-NPS® Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid werk Index gebaseerd op: Zou u KPC als werkgever aanbevelen aan familie en vrienden? %1-5 %6 %7-10 8% 84% %detractors %passives %promoters 8% 52% 40% OVERIGE KERNINDICATOREN BELANG REALISEREN DOELSTELLINGEN MOTIVATIE RETENTIE Legenda Bench Uw score 2015 Index gebaseerd op: Mijn motivatie is op dit moment: Index gebaseerd op: Zou u overwegen om van werkgever te veranderen? Index gebaseerd op: Belangrijk meewerken aan realiseren doelstellingen

19 Overzicht 16 Kernthema’s
Medewerkersmonitor 2015

20 Overzicht Kernthema’s (1)
MIJN WERK SAMENWERKING WERKKLIMAAT & SFEER Legenda Bench Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 DIRECT LEIDINGGEVENDE BELEID DUAAL MANAGEMENT DIRECTEUR ZORGORGANISATIE BELEID DIRECTIETEAM INFRASTRUCTUUR & HULPMIDDELEN COMMUNICATIE & INFORMATIE ZORG PATIËNTEN & CONTEXT

21 Overzicht Kernthema’s (2)
PROFESSIONELE ONTWIKKELING BIJSCHOLING/VORMING WERKTIJDEN Legenda Bench Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 WERKDRUK/WERKBELASTING WERKOMSTANDIGHEDEN LOON & ARBEIDSVOORWAARDEN

22 Kernthema MIJN WERK Medewerkersmonitor 2015

23 Voor 90% van de medewerkers is het werk uitdagend.
Mijn werk - TOTAAL Grote lijnen 94% doet het werk graag. 100% vindt het werk ZINVOL. Voor 90% van de medewerkers is het werk uitdagend. Voor de meesten (87%) is er voldoende afwisseling in het takenpakket. Medewerkersmonitor 2015

24 Medewerkersmonitor 2015

25 Mijn werk Detail per vraag +++ ++ MIJN WERK Bench %7-10 %6 %1-5
Actie ? n Ik doe mijn werk graag 92% +++ 63 Het is duidelijk wat er van mij wordt verwacht 84% ++ Ik vind het werk dat ik doe zinvol Mijn werk is uitdagend 81% Er is voldoende afwisseling binnen mijn takenpakket 87% Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Ik doe mijn werk graag Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 57 93% leidinggevend 6 100%

26 Kernthema SAMENWERKING
Medewerkersmonitor 2015

27 84% werkt graag samen met de mensen in het departement
Samenwerking Grote lijnen 84% werkt graag samen met de mensen in het departement Meer dan 9 op 10 medewerkers werken graag samen met de mensen van de eigen afdeling. De steun van collega’s van de eigen afdeling scoort GOED De ondersteuning van andere afdelingen scoort voor 83% naar wens Medewerkersmonitor 2015

28 Algemene tevredenheid samenwerking binnen KPC Genk
Detail per vraag SAMENWERKING Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid samenwerking binnen KPC Genk 75% ++ 62 Ik werk graag samen met de mensen in mijn afdeling 91% 61 Terecht bij collega's met werk-gerelateerde problemen 88% + Ondersteuning collega’s andere afdelingen 74% 59 Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid samenwerking binnen KPC Genk Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 56 82% leidinggevend 6 100%

29 Kernthema SFEER Medewerkersmonitor 2015

30 De sfeer binnen KPC wordt als bijzonder goed ervaren
Sfeer Grote lijnen 90% is tevreden over de sfeer In de eigen afdeling De sfeer binnen KPC wordt als bijzonder goed ervaren 94% Medewerkersmonitor 2015

31 Algemene tevredenheid werkklimaat en sfeer
Sfeer Detail per vraag WERKKLIMAAT & SFEER Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid werkklimaat en sfeer 80% ++ 62 Sfeer onder collega’s eigen afdeling 84% Sfeer in KPC 77% Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid werkklimaat en sfeer Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 56 89% leidinggevend 6 100%

32 Kernthema MIJN LEIDINGGEVENDE
Medewerkersmonitor 2015

33 Het direct leiderschap scoort voor 85% naar wens.
Mijn leidinggevende Grote lijnen Het direct leiderschap scoort voor 85% naar wens. leidinggevenden informeren goed over zaken die het werk aanbelangen. Er is goed overleg. Volgens 83% stuurt de leidinggevende het team op een goede manier aan. Volgens 90% van de medewerkers komt de leidinggevende afspraken na. 85% van de medewerkers krijgen waardering van hun LG Blijven investeren in coaching vaardigheden en het goed aansturen van de teams. Volgens 23% kan de LG wat daadkrachtiger Medewerkersmonitor 2015

34 DIRECT LEIDINGGEVENDE
Detail per vraag DIRECT LEIDINGGEVENDE Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid directe leidinggevende 82% ++ 61 Kan voldoende overleggen over mijn werk 83% Houdt mij op de hoogte 76% Daadkrachtig bij problemen 74% + 60 Houdt rekening met suggesties 79% Is bereikbaar wanneer ik hem/haar nodig heb Komt afspraken na Waardeert werk 81% Laat werk zelf regelen NA Stuurt afdeling op goede manier aan 53 Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid directe leidinggevende Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 56 86% leidinggevend 5 80%

35 Kernthema DUAAL MANAGEMENT
Medewerkersmonitor 2015

36 85% is tevreden over duaal management
Beleid duaal management Grote lijnen 85% is tevreden over duaal management Volgens 1 op 3 weet het duaal management onvoldoende wat er leeft op de afdeling. De rolverdeling van het duale management kan TRANSPARANTER Het duaal management handelt conform missie & visie Er is voldoende aandacht voor het arbeidswelzijn van de medewerkers Medewerkersmonitor 2015

37 BELEID DUAAL MANAGEMENT
Detail per vraag BELEID DUAAL MANAGEMENT Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid beleid duaal management NA ++ 48 Open over beslissingen + Weet wat er leeft op afdeling Rolverdeling is transparant Handelt conform missie en visie Aandacht arbeidswelzijn team Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid beleid duaal management Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 46 85% leidinggevend 2 //

38 Kernthema HET DIRECTIETEAM & HAAR BELEID
DIRECTEUR ZORGORGANISATIE Medewerkersmonitor 2015

39 95% IS TEVREDEN OVER HET BELEID VAN HET DIRECTIETEAM
Beleid directieteam Grote lijnen 95% IS TEVREDEN OVER HET BELEID VAN HET DIRECTIETEAM Er is voldoende openheid over genomen beslissingen De rolverdeling van het directieteam kan volgens sommigen transparanter Volgens 93%wordt de personeels- en zorgorganisatie goed aangestuurd Medewerkersmonitor 2015

40 Algemene tevredenheid beleid directieteam
Detail per vraag BELEID DIRECTIETEAM Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid beleid directieteam 71% ++ 61 Open over beslissingen 60% Betrokken op wat er leeft in KPC NA Rolverdeling is transparant 60 Handelt conform missie en visie Aandacht arbeidswelzijn medewerkers- en artsengroep Onderlinge afstemming duaal beleid en directieteam 49 Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid beleid directieteam Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 56 96% leidinggevend 5 80%

41 Kernthema Infrastructuur
Medewerkersmonitor 2015

42 De infra houdt rekening met patiëntveiligheid
Infrastructuur Grote lijnen 95% IS TEVREDEN OVER DE INFRASTRUCTUUR. 95% is tevreden over de hulpmiddelen die men krijgt om het werk goed te kunnen uitvoeren. 94% weet waar bestaande procedures te vinden De infra houdt rekening met patiëntveiligheid 92% Medewerkersmonitor 2015

43 INFRASTRUCTUUR & HULPMIDDELEN
Detail per vraag INFRASTRUCTUUR & HULPMIDDELEN Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid infrastructuur & hulpmiddelen 69% ++ 62 Materiële hulpmiddelen/instrumenten Onze infrastructuur houdt rekening met patiëntveiligheid NA Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid infrastructuur & hulpmiddelen Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 56 95% leidinggevend 6 100%

44 Kernthema COMMUNICATIE – INFORMATIE - WERKOVERLEG
Medewerkersmonitor 2015

45 63% geeft aan dat de leidinggevenden voldoende FEEDBACK
Communicatie – Informatie - Teamoverleg Grote lijnen 87% krijgt voldoende info om het werk goed te kunnen doen. 63% geeft aan dat de leidinggevenden voldoende FEEDBACK geven over werk De onderlinge feedback tussen collega’s kan beter Voor 87% wordt algemene info op een duidelijke manier verstrekt. De communicatie tussen de afdelingen kan beter (46%). De efficiëntie van de overlegmomenten in het team kan beter Medewerkersmonitor 2015

46 COMMUNICATIE & INFORMATIE
Detail per vraag COMMUNICATIE & INFORMATIE Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid niet-patiëntengebonden communicatie en informatie 69% + 61 Algemene info duidelijke manier verstrekt 73% ++ 62 Info om werk goed te kunnen uitvoeren 79% Feedback leidinggevende over kwaliteit werk 65% 60 Onderling feedback door collega’s Communicatie tussen afdelingen 53% Voldoende overlegmomenten op de afdeling 72% Overlegmomenten verlopen efficiënt NA Voldoende ruimte om te partriciperen tijdens overlegmomenten Juiste onderwerpen besproken tijdens overlegmomenten Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid niet-patiëntengebonden communicatie en informatie Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 55 84% leidinggevend 6 100%

47 Kernthema LOON EN ARBEIDSVOORWAARDEN
Medewerkersmonitor 2015

48 1 op 2 is tevreden over de extra legale voordelen.
Loon & arbeidsvoorwaarden Grote lijnen 65% vindt het loon passend voor het werk dat geleverd wordt. 1 op 2 is tevreden over de extra legale voordelen. Voor 35% is het loon niet/minder passend voor het werk dat geleverd wordt. Medewerkersmonitor 2015

49 Kernthema ZORG VOOR CLIENTEN
Medewerkersmonitor 2015

50 97% weet van het bestaan van de ombudsman
Zorg voor Cliënten Grote lijnen Meer dan 9 op 10 medewerkers kunnen vaardig omgaan met klachten en wensen van cliënten en familie/naasten van cliënten. Gemiddeld 91% is tevreden over de zorg die patiënten en context krijgen 97% weet van het bestaan van de ombudsman 7 op 10 is tevreden over de mogelijkheid te kunnen investeren in externe context Medewerkersmonitor 2015

51 ZORG PATIËNTEN & CONTEXT
Detail per vraag ZORG PATIËNTEN & CONTEXT Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid zorg patiënten en context 89% ++ 58 Omgang context patiënten NA + Vaardig genoeg om met klachten patiënten om te gaan 92% Vaardig genoeg om met klachten familie patiënten om te gaan 90% Weet van het bestaan interne ombudsman 60 Tevredenheid mogelijkheid te investeren in externe context 54 Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid zorg patiënten en context Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 53 91% leidinggevend 5 100%

52 Kernthema PROFESSIONELE ONTWIKKELING
Medewerkersmonitor 2015

53 24% wenst een job met meer verantwoordelijkheden.
Professionele ontwikkeling Grote lijnen 84% is tevreden over professionele ontwikkeling 72% ziet nog mogelijkheden voor verdere groei. LG’n kunnen nog meer oog hebben voor professionele groei 54% wenst de huidige job verder te blijven uitoefenen. Bench GGZ : 62% 52% heeft de laatste 2 jaar een waarderingsgesprek gehad. (62% Bench GGZ) 21% heeft het afgelopen jaar een waarderingsgesprek gehad. (44% Bench GGZ) - 81% vindt de waarderingsgesprekken interessant voor verdere groei en ontwikkeling. 24% wenst een job met meer verantwoordelijkheden. Bench GGZ : 17% Medewerkersmonitor 2015

54 PROFESSIONELE ONTWIKKELING
Detail per vraag PROFESSIONELE ONTWIKKELING Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid professionele ontwikkeling 82% ++ 61 Mijn baan biedt mogelijkheden voor professionele groei 58% Directe leidinggevende heeft oog voor professionele ontwikkeling NA 59 Functioneringsgesprek interessant voor mijn ontwikkeling 72% 47 Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid professionele ontwikkeling Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 55 84% leidinggevend 6 83%

55 Kernthema OPLEIDINGEN
Medewerkersmonitor 2015

56 De opleidingen zijn voor 87% bruikbaar.
Grote lijnen 73% IS OP DE HOOGTE VAN HET VORMINGSBELEID 89% krijgt voldoende kansen om deel te nemen aan opleidingen. De opleidingen zijn voor 87% bruikbaar. Kennisdeling onder collega’s kan beter Medewerkersmonitor 2015

57 Algemene tevredenheid bijscholing/vormingsmogelijkheden
Detail per vraag BIJSCHOLING/VORMING Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid bijscholing/vormingsmogelijkheden 73% ++ 55 Op de hoogte vormingsbeleid binnen KPC NA + Kansen om deel te nemen aan bijscholingen 76% 54 Bijscholing is achteraf bruikbaar 80% 53 Collega's delen kennis opleidingen 58 Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid bijscholing/vormingsmogelijkheden Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 49 76% leidinggevend 6 100% Copyright Bing Research Resultaten KPC Genk Pagina : 32/52

58 Kernthema WERKTIJDEN Medewerkersmonitor 2015

59 85% van de medewerkers zijn tevreden over hun huidige werktijden.
Grote lijnen Meer dan 9 op 10 medewerkers kunnen hun verlof opnemen wanneer ze dat zelf wensen 85% van de medewerkers zijn tevreden over hun huidige werktijden. Voor 97% is er voldoende collegialiteit om vrij te nemen bij persoonlijke problemen. Medewerkersmonitor 2015

60 Algemene tevredenheid werktijden
Detail per vraag WERKTIJDEN Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid werktijden 89% + 62 Vrije dagen inplannen wanneer ik dat zelf wil 82% 60 Voldoende collegialiteit vrij te nemen bij persoonlijke problemen 81% Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid werktijden Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 56 86% leidinggevend 6 83%

61 Kernthema WERKDRUK EN WERKBELASTING
Medewerkersmonitor 2015

62 Werkdruk & werkbelasting
Grote lijnen De perceptie over werkdruk en werkbelasting scoort met 76% boven de benchmark GGZ – K diensten 82% vindt de snelheid waaraan moet worden gewerkt aanvaardbaar. Slechts 18% vindt de huidige hoeveelheid werk niet acceptabel. 74% kan zelf werktempo regelen De steun van collega’s bij werkdruk is voor 77% naar wens. 87% kan de LG om hulp vragen Medewerkersmonitor 2015

63 WERKDRUK/WERKBELASTING
Detail per vraag WERKDRUK/WERKBELASTING Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid werkdruk en werkbelasting 69% ++ 62 Snelheid werken is acceptabel 77% Hoeveelheid werk is acceptabel 74% Zelf werktempo regelen Zelf bepalen wat tot taak behoort 67% + Kan collega’s om hulp vragen 86% 61 Kan directe leidinggevende om hulp vragen 81% 60 Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid werkdruk en werkbelasting Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 56 75% leidinggevend 6 83%

64 Kernthema MISSIE EN VISIE
Medewerkersmonitor 2015

65 95% weet wat de accenten zijn binnen de kwaliteitsontwikkeling.
Missie en Visie Grote lijnen 95% weet wat de accenten zijn binnen de kwaliteitsontwikkeling. 98% ondersteunt deze accenten 98% erkent zich in de missie en de visie van KPC Genk Medewerkersmonitor 2015

66 MISSIE-VISIE-KWALITEIT
Missie en Visie Detail per vraag MISSIE-VISIE-KWALITEIT %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Herken mij in de missie & visie KPC ++ 61 Weet wat de accenten zijn kwaliteitsontwikkeling binnen KPC + Ondersteun kwaliteitsontwikkeling binnen het KPC 59

67 Kernthema WERKOMSTANDIGHEDEN – WELZIJN - VEILIGHEID
Medewerkersmonitor 2015

68 Voor 95% is er voldoende aandacht voor veiligheid
Werkomstandigheden – welzijn - veiligheid Grote lijnen De algemene werkomstandigheden worden door 92% als goed ervaren. Medewerkers verwachten meer maatregelen rond lichamelijk en emotioneel welzijn ….. 21% voelde zich het afgelopen jaar bedreigd of onveilig in relatie met cliënten. Voor 95% is er voldoende aandacht voor veiligheid 74% is van mening dat de werkgever ongewenst gedrag goed aanpakt. 82% kan het werk makkelijk van zich afzetten na dagtaak. KPC heeft oog voor work-life balance Medewerkersmonitor 2015

69 Algemene tevredenheid werkomstandigheden
Detail per vraag WERKOMSTANDIGHEDEN Bench %7-10 %6 %1-5 Actie ? n Algemene tevredenheid werkomstandigheden 84% ++ 62 Maatregelen tav emotioneel welzijn 46% 58 Maatregelen tav lichamelijk welzijn 55% + Maatregelen tav veiligheid 73% 61 Onderneemt acties om ongewenst gedrag aan te pakken 64% 50 Ik kan mijn werk makkelijk van mij afzetten 76% KPC heeft oog voor mijn work-life balance NA Legenda Benchmark Uw score 2015 Schaal %7-10 Schaal %6 Schaal %1-5 Index gebaseerd op: Algemene tevredenheid werkomstandigheden Uitleg index: %7-10 Functie n %7-10 niet leidinggevend 56 93% leidinggevend 6 83%

70 Vertrouwen in goede opvolging van dit onderzoek
Medewerkersmonitor 2015

71 63% vertrouwt in een goede opvolging van het onderzoek.
Ver(wan)trouwen in goede opvolging 63% vertrouwt in een goede opvolging van het onderzoek. BENCH GGZ 24% 34% neemt afwachtende houding aan. 3% verwacht geen verbeterinitiatieven. Medewerkersmonitor 2015


Download ppt "INHOUD 1 DE MEDEWERKERSMONITOR DE RESPONS 3 5 KERNINDICATOREN 4"

Verwante presentaties


Ads door Google