De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Startbijeenkomst 22 september 2016

Verwante presentaties


Presentatie over: "Startbijeenkomst 22 september 2016"— Transcript van de presentatie:

1 Startbijeenkomst 22 september 2016
TN warme dranken voorziening

2 Programma +/- 9:45 - 10:45 Bijeenkomst bedrijfsrestaurant;
10: :30 Rondleiding Inktpot en Tulpenburgh; 11:30 – 12:15 Lunch, bedrijfsrestaurant Tulpenburgh; 14:00 – 14:45 Ontvangst en rondleiding in Schellepoort, Zwolle; 15:00 – 15:45 Ontvangst en rondleiding VL post Zwolle TN warme dranken voorziening

3 Inhoud/Scope aanbesteding
Wat kopen we in: Warme dranken automaten voor de levering van: Koffie (op basis van verse bonen) Thee (apart uitgifte punt warm water en theezakjes) Chocolademelk Soep (apart uitgifte punt warm water en instant soep) Alle daarbij behorende artikelen. TN warme dranken voorziening

4 Op hoofdlijnen Zo hoog mogelijk kwaliteit van warme dranken tegen passend prijsniveau duur van minimaal 5 jaar, maximaal 7 jaar en minimaal 15 miljoen consumpties ingaande op 1 januari Gedurende contractperiode geen vaste smaak maar producten op basis van wensen van klant op willekeurig moment TN warme dranken voorziening

5 Doelstellingen Zo hoog mogelijk kwaliteit van warme dranken tegen passend prijsniveau Kwaliteit wordt gemeten op basis van klanttevredenheid, prio 1 Leverancier is het beste in staat om klanttevredenheid te optimaliseren Te betalen prijs (ICP) is direct gekoppeld aan aangeboden ambitieniveau en het gerealiseerde klantbeleving (continu meten) Aansluiting op ProRail MVO doelstellingen TN warme dranken voorziening

6 Meten is weten Happy or Not meetsysteem
Inzet van 2 zuilen Deze reizen rond langs alle uitgiftepunten van warme dranken Resultaten zijn bepalend voor de prijs per consumptie Afrekenen per kwartaal TN warme dranken voorziening

7 Contractuele incentive
Tijdens uitvoering contract wordt gestuurd op kwaliteit Het belevingscijfer dat gemiddeld in een kwartaal gehaald wordt vanuit een representatief aantal metingen is bepalend voor de afrekening op basis van tellerstanden en ICP: TN warme dranken voorziening

8 Gunning opdracht op basis van
Beste prijs kwaliteit verhouding (BPKV) De Overeenkomst wordt aangegaan met de partij die de beste verhouding prijs/ kwaliteit kan leveren. Op basis van inschrijvingen worden punten aan prijs en kwaliteit toegekend. Inschrijver met hoogst punten aantal wordt de leverancier TN warme dranken voorziening

9 Selectiecriteria Partij mag alleen inschrijven wanneer bedrijf en onderaannemers voldoen aan minimale eisen en aantoonbaar ervaring heeft met het uitvoeren van gelijksoortig werk Eigen Verklaring Uitsluitingscriteria Maatschappelijke geschiktheid Taal Technische en organisatorische bekwaamheid; Kwaliteit (ISO 9001 of gelijkwaardig) Ervaring met gelijksoortige werkzaamheden TN warme dranken voorziening

10 Gunningscriteria Welke onderdelen worden beoordeelt
Klantbeleving en passend prijsniveau Gebruikers moeten tevreden zijn, hoe meer tevreden hoe hoger de vergoeding Uitgifte capaciteit koffiecorners Wachttijden acceptabel (minimaal 90 consumpties (zwarte koffie) per uur) Implementatie levertijden en ingebruikneming Overgang van oude automaten naar nieuwe en expliciet aandacht voor juiste smaak op moment van start Maatschappelijk verantwoord ondernemen Invulling geven aan onze doelstellingen op MvO TN warme dranken voorziening

11 Gunningscriteria 1 Klantbeleving en prijs
Klantbeleving en passend prijsniveau Bijlage 5 Format verhouding klantambitie en ICP.xlsx TN warme dranken voorziening

12 Gunningscriteria 2 Capaciteit koffiecorners
Uitgifte capaciteit koffiecorners De opgegeven capaciteit en de daarbij behorende bewijslast en onderbouwing wordt beoordeeld op basis van : o Capaciteit aantal consumpties per corner minder dan 90/uur uitsluiting o Capaciteit aantal consumpties per corner 90/uur Score is 0 punten o Capaciteit aantal consumpties per corner 91 tot 100/uur Score is 25 punten o Capaciteit aantal consumpties per corner 100 tot 110/uur Score is 50 punten o Capaciteit aantal consumpties per corner 110 tot 120/uur Score is 75 punten o Capaciteit aantal consumpties per corner >= 120/uur Score is 100 punten Het gaat om de totale capaciteit per corner en niet om de capaciteit per automaat. De doelstelling kan bijvoorbeeld ook gerealiseerd worden door meerdere automaten op 1 uitgiftepunt/corner. TN warme dranken voorziening

13 Gunningscriteria 3 Implementatie
Implementatie levertijden en ingebruikneming Het in te dienen implementatieplan wordt op de volgende onderdelen beoordeeld: Gebruik van bestaande technische voorzieningen Voorstel geeft invulling aan de gestelde eisen en criteria . Vertrouwenwekkende, Haalbare en juiste uitwerking van de wijze waarop tot de juiste productkeuze (smaak) vanaf start opdracht wordt gekomen. Aansluiting van de wijze waarop inschrijver de dienstverlening gaat uitvoeren passend bij specifieke kenmerken en knelpunten van de beschikbare ruimtes op de verschillende locaties. De haalbaarheid van de door inschrijver aangegeven implementatiemaatregelen Een realistische planning met betrekking tot de implementatie en levering TN warme dranken voorziening

14 Criteria Maatschappelijk verantwoord ondernemen
plan van aanpak waarin keuzes m.b.t. MVO toe is gelicht TN warme dranken voorziening

15 Weegfactor Weging van de gunningscriteria Criterium Max.Pt Weging
Verhouding Prijs, Ambitieniveau klantbeleving 450 60 % Capaciteit drankencorners 100 13,33 % Implementatieplan, levertijden en ingebruikneming automaten Maatschappelijk verantwoord ondernemen Maximaal te behalen punten 750 100 % TN warme dranken voorziening

16 Procedure Gehele aanbesteding verloopt via TenderNed
Landelijk - Warme en koude drankenvoorzieningen TN Openbare Europese aanbestedingsprocedure Alle stukken digitaal beschikbaar via TenderNed Communicatie via berichtenverkeer TenderNed TN warme dranken voorziening

17 Procedure Termijnen TN 114314 warme dranken voorziening activiteit
datum Publiceren aankondiging van de opdracht Uiterlijke ontvangst van vragen voor inschrijvingen :59 Bekendmaken Nota van Inlichtingen inschrijffase Uiterlijke ontvangst van inschrijvingen :00 Opening van de kluis met inschrijvingen :01 Versturen gunningsbeslissing Versturen gunning Publiceren aankondiging van de gegunde opdracht TN warme dranken voorziening


Download ppt "Startbijeenkomst 22 september 2016"

Verwante presentaties


Ads door Google