De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

LET’s get Social.

Verwante presentaties


Presentatie over: "LET’s get Social."— Transcript van de presentatie:

1 LET’s get Social

2 Joris Van hoecke Oprichter thegentlemenscorner.com
Oprichter John, Jack & Clark Oprichter Bulbz Digital Marketing Agency Digital & Retail junkie

3 Bulbz Digital Marketing Agency
Bulbz is een ‘one-stop-shop’ digitaal marketing agency. We zijn een full-service, digitaal marketing agency in België, gespecialiseerd in digitale oplossingen die uw business online helpen te groeien. Mob: +32 (0)

4 agenda Waarom Facebook? De bouwstenen
De ideale strategie vinden voor jouw doelstellingen Best practices Kruisbestuiving Q & A

5 1. Waarom facebook Verhoog brand awareness, verhoog de vraag naar jouw product, boost sales! Meer dan 1,2 miljard dagelijkse gebruikers die connecteren en ontdekken. Marketing via Facebook helpt bij het vinden van de juiste klanten en het bouwen van relaties met deze klanten.

6 2. De bouwstenen Facebook Pages Jouw pagina betekent jouw aanwezigheid op Facebook zodat potentiële klanten jouw bedrijf kunnen ontdekken en met jouw bedrijf kunnen connecteren. Facebook Advertenties Bereik dagelijks 1,2 miljard potentiële klanten Messenger Automatiseer communicatie, creëer Messenger bots en connecteer en communiceer met je klanten. Instagram Vertel het verhaal van je bedrijf, geef klanten inzicht in het reilen en zeilen met visuele triggers om je eigen brand te laten groeien.

7 3. De ideale strategie vinden voor jouw doelstellingen
Earn loyalty - Bouw relaties op om je business relevant te houden bij klanten Boost sales - Verkoop meer door mensen zaken te tonen die ze zouden willen kopen Generate leads - Ontdek wie je kan overhalen om klant te worden Drive discovery – Zet bezoekers aan tot het ontdekken van producten en diensten Create awareness – Vind nieuwe klanten door te vertellen wie je bent en wat je doet Build your presence – Promoot je business waar het moet

8 3. De ideale strategie vinden voor jouw doelstellingen
Bottom Line: NETWERK Pages Advertenties: Core Custom Lookalike Messenger: Conversation Partners

9 4. Best practices

10 5. kruisbestuiving - Live feeds - Content - Bereik Bis Beurs: - Bereik
Exposanten:

11 6. Q&A

12 Time to get crackin’! Good luck!


Download ppt "LET’s get Social."

Verwante presentaties


Ads door Google