De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN.

Verwante presentaties


Presentatie over: "BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN."— Transcript van de presentatie:

1 BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN

2 1. HOE ZORG JIJ/JE TEAM ALS FUNCTIONEEL BEHEERDER(S) ERVOOR DAT JE DE STEM VAN DE GEBRUIKER BENT?  Er zijn mogelijkheden voor feedback  2 contactpersonen voor de applicatie  Periodieke gesprekken tussen Inkoop en klanten  Front-office (Operationele Inkoop)  Projecten m.b.t. klanttevredenheid  Feedback van gebruikers wordt gestimuleerd  Oplossingen worden kort voor de implementatie gecommuniceerd richting de gebruiker(s) die de wens hebben geopperd en degenen die er baat bij hebben  Nieuws-mailingen  Gebruikers worden betrokken bij oplossingen en tests  Oplossingen voor ingrijpende wensen worden met een relevante groep gebruikers besproken en getest Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen

3 2. WAAR BEN JE TROTS OP EN WIL JE MET ONS DELEN?  Communicatiemiddelen die we inzetten om feedback van onze klanten (gebruikers) te stimuleren  geeft input voor de verdere optimalisatie van de applicatie  Technische ondersteuning en advies die we geven over het gebruik van de applicatie binnen een bepaalde groep/afdeling  vergroot onze kennis van de organisatie en de klantbehoeftes Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen

4 3. ZIJN ER TOOLS OF HANDVATEN DIE JE MIST? WAT ZOU JE NODIG HEBBEN OM HET NOG BETER TE DOEN?  Vooral behoefte aan het uitwisselen van ervaring, best practices en tips met andere functioneel beheerders:  Periodieke bijeenkomsten met gebruikers?  Feedback mogelijkheden uitbreiden? (bv. feedbackformulier in de applicatie) Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen

5 4. HOE WEET JE OF JE GEBRUIKERS TEVREDEN ZIJN?  Minder klachten/meldingen  Door de applicatie ter sprake te brengen tijdens gesprekken met klanten  Soepele implementatie van de applicatie Gebruikersondersteuning FB Bestelaanvragen


Download ppt "BUSINESS INFORMATIEMANAGEMENT/ FUNCTIONEEL BEHEER MIDDAG GEBRUIKERSONDERSTEUNING VOOR FB BESTELAANVRAGEN."

Verwante presentaties


Ads door Google