De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-

Verwante presentaties


Presentatie over: "Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-"— Transcript van de presentatie:

1 Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte- management Contract- management Financieel management Capaciteits- management Kwaliteits- management Ontwerp Require- ments man. Realisatie Testen Transitie Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige bedrijfsprocessen Bepalen veranderbehoefte Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap” Bepalen strategie business – inzet computertechnologie Bepalen huidige computertechnologie Bepalen verandermogelijkheden Bepalen toekomstige computertechnologie Strategie Security Educatie Operationeel support

2 Educatie Uitvoeren Registratie en intake Bepalen vorm Aanvraag gebruiker / manager Constatering kennislacune Nazorg

3 Checklist rol Schadebehandelaar Vereiste kennis en vaardigheden Laag Hoog Algemeen Kent procedure bij vermoeden van fraude□□□□□ Etc.□□□□□ CRS (Claim Registratie Systeem)□□□□□ Kent alle basisfuncties van CRS□□□□□ Kan claim openen, beoordelen of de informatie volledig is en alle informatie op de juiste wijze aanvullen indien nodig □□□□□ Kan claim afhandelen (toekennen, afwijzen) inclusief alle bijbehorende handelingen □□□□□ Kent de koppeling met het KIS (Klant Informatie Systeem) □□□□□ Etc.□□□□□

4 Ingevulde checklist rol Schadebehandelaar Vereiste kennis en vaardigheden Laag Hoog Algemeen Kent procedure bij vermoeden van fraude□■□□□ Etc.□□□□□ CRS (Claim Registratie Systeem)□□□□□ Kent alle basisfuncties van CRS□□■□□ Kan claim openen, beoordelen of de informatie volledig is en alle informatie op de juiste wijze aanvullen indien nodig □□□■□ Kan claim afhandelen (toekennen, afwijzen) inclusief alle bijbehorende handelingen □□■□□ Kent de koppeling met het KIS (Klant Informatie Systeem) ■□□□□ Etc.□□□□□

5 Referentiekaart rol Schadebehandelaar Vereiste kennis en vaardigheden Laag Hoog Algemeen Kent procedure bij vermoeden van fraude□□□□■ Etc.□□□□□ CRS (Claim Registratie Systeem)□□□□□ Kent alle basisfuncties van CRS□□□■□ Kan claim openen, beoordelen of de informatie volledig is en alle informatie op de juiste wijze aanvullen indien nodig □□□□■ Kan claim afhandelen (toekennen, afwijzen) inclusief alle bijbehorende handelingen □□□□■ Kent de koppeling met het KIS (Klant Informatie Systeem) □□□□■ Etc.□□□□□

6 Monitoring Data- beheer Management- informatie Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte- management Contract- management Financieel management Capaciteits- management Kwaliteits- management Bepalen huidige “Gap” Bepalen huidige bedrijfsprocessen Bepalen veranderbehoefte Bepalen toekomstige bedrijfsprocessen Bepalen huidige “Gap” Bepalen strategie business – inzet computertechnologie Bepalen huidige computertechnologie Bepalen verandermogelijkheden Bepalen toekomstige computertechnologie Strategie Security Educatie Operationeel support Gebruikers- ondersteuning Change support Ontwerp Require- ments man. Realisatie Testen Transitie


Download ppt "Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-"

Verwante presentaties


Ads door Google