De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Branding Brabantse Wal 3 november 2010. Brabantse Wal Bedankt voor jullie komst! Pim Meeuwisse, voorzitter Streekorganisatie Brabantse Wal, later toegelicht.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Branding Brabantse Wal 3 november 2010. Brabantse Wal Bedankt voor jullie komst! Pim Meeuwisse, voorzitter Streekorganisatie Brabantse Wal, later toegelicht."— Transcript van de presentatie:

1 Branding Brabantse Wal 3 november 2010

2 Brabantse Wal Bedankt voor jullie komst! Pim Meeuwisse, voorzitter Streekorganisatie Brabantse Wal, later toegelicht Brabantse Wal: Provinciaal Landschap met kernkwaliteiten: 1. Typerende geomorfologie: het hoogteverschil; 2. Verscheidenheid: verscheidenheid door de markante grens van zand en klei, maar ook verscheidenheid in gebruik en bedrijvigheid; 3.Groene long van West-Brabant; 4. Culturele erfgoed: de verdronken dorpen, de waterlinie, de turfvaarten en de landgoederen. Branding Brabantse Wal

3 Brabantse Wal Ontstaansgeschiedenis: –1 april 2009: provinciaal landschap –Instellen Streekorganisatie Brabantse Wal –Toekomstschets Brabantse Wal eind 2009/begin 2010 vastgesteld –Uitvoering toekomstschets in Meerjarenprogramma 2010- 2013 met profileringsprojecten en communicatie: 0-meting recreatieve poorten, bruine borden, branding, cursus gastheerschap, ondernemersvereniging, toolkit poorten en routestructuur en bebording, streekpad LAW Branding Brabantse Wal

4 Brabantse Wal Structuur Streekorganisatie Brabantse Wal 1. Gebiedscommissie Brabantse Delta (breder dan BW) Vergadering overheden en maatschappelijke organisaties 2. Bestuurlijk Overleg Brabantse Wal (incl. Grenspark) Gemeenten, Provincie N-B, waterschap Brabantse Delta + agendalid Grenspark De Zoom – Kalmthoutse Heide (partijen die financieel bijdragen) 3. Platform Brabantse Wal (incl. Grenspark) Ambtelijk orgaan met vier gemeenten, waterschap BD, provincie, Grenspark, maatschappelijke organisaties, recreatieondernemers 4. Streekhuis Brabantse Wal (incl. Grenspark) Dezelfde partijen als Platform, uitvoering. Branding Brabantse Wal

5 Brabantse Wal Branding Brabantse Wal -Wat is branding? -Gebiedsbranding Brabantse Wal= oVermarkten/profileren van de identiteit van de Brabantse Wal oVb. Veluwe, Coca Cola Branding Brabantse Wal

6 Brabantse Wal Doel bijeenkomst Branding Brabantse Wal: -Eenheid in profilering (streekmerk) -Kernboodschap duidelijk maken -Onderscheidende kenmerken bepalen -Gewenste identiteit goed profileren -Ambassadeursrol organisaties en ondernemers invullen -Producten die toerist&recreant aantrekken helder krijgen -acties (producten& promotie) bedenken voor; o profileren gewenste identiteit o meer bezoek en bestedingen Branding Brabantse Wal

7 Brabantse Wal Programma bijeenkomst Branding Brabantse Wal wordt nader toegelicht door de facilitator Cynthia op den Brouw. Maar nu eerst de inspirerende spreker Erik van den Brand. Succes met de bijeenkomst en bedankt voor jullie inbreng! Samen gaan we de Brabantse Wal consumentgericht, effectief, creatief en met plezier profileren! Branding Brabantse Wal


Download ppt "Branding Brabantse Wal 3 november 2010. Brabantse Wal Bedankt voor jullie komst! Pim Meeuwisse, voorzitter Streekorganisatie Brabantse Wal, later toegelicht."

Verwante presentaties


Ads door Google