De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Thomas van Rooijen. In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?

Verwante presentaties


Presentatie over: "Thomas van Rooijen. In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?"— Transcript van de presentatie:

1 Thomas van Rooijen

2

3 In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?

4  Theorie  Content analyse  Conclusie

5  Begonnen voor de extreme-sporters  Deze markt ontstegen

6 In hoeverre bepaalt het verhaal de merkwaarde van een brand?

7 Merkwaarde MerkloyaliteitMerkbekendheid Gepercipieerde kwaliteit Merkassociaties Overige eigendommen David Aaker Marketing specialist

8 In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde? 1. Massclusivity 2. Onverenigbare werelden 3. Conflict 4. Magische reis 5. Keiharde USP 6. Verhaal 7. Verbeelding

9

10 “People don’t buy what you do, people buy why you do it.” Simon Sinek

11 “The world’s most versatile cameras are what we make. Enabling you to share your life through incredible photos & video is what we do. This is your life… GoPro.” Nicholas Woodman. Founder & CEO

12 HelderEmotieConflictParticipatie

13  GoPro  Let me take you to the mountain

14 HelderEmotieConflictParticipatie

15  Powerbrands  Golden circle  Content analyse  Merkwaarde  In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?


Download ppt "Thomas van Rooijen. In hoeverre bepaalt het verhaal achter een brand de merkwaarde?"

Verwante presentaties


Ads door Google