De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

& 23 maart 2011. bijzonder lectoraat revalidatie b eter snappen, meten en beinvloeden van sociaal en maatschappelijk participeren onderzoek.

Verwante presentaties


Presentatie over: "& 23 maart 2011. bijzonder lectoraat revalidatie b eter snappen, meten en beinvloeden van sociaal en maatschappelijk participeren onderzoek."— Transcript van de presentatie:

1 & 23 maart 2011

2 bijzonder lectoraat revalidatie b eter snappen, meten en beinvloeden van sociaal en maatschappelijk participeren onderzoek en innovatieve projecten mogelijkheden van IT, gamen en technologie?

3 & 93% beschikt over internet; ca 3 uur/dag 70% speelt regelmatig games 13.2 miljoen mobiele telefoons (2010)

4 internetgebruik en gamen leiden tot blijvende 'neurologische herbedrading', tot collectieve ADHD Nicholas Carr: The Shallows - What the internet is doing to our brains. Norton & Company 2011 evidence for the use of VR and gaming in rehabilitation of adults is promising, it is important to specifically investigate its use with children and youth Danielle Levac, Brain Injury 2010 leraar, koester uw gamende leerling en diens smartphone! docent middelbare school Brabant, Volkskrant

5 & Doel Programma dehaagsehogeschool.nl/lectoraatR


Download ppt "& 23 maart 2011. bijzonder lectoraat revalidatie b eter snappen, meten en beinvloeden van sociaal en maatschappelijk participeren onderzoek."

Verwante presentaties


Ads door Google