De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst 3.3 22-02-2016.

Verwante presentaties


Presentatie over: "KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst 3.3 22-02-2016."— Transcript van de presentatie:

1 KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst 3.3 22-02-2016

2 PROGRAMMA  Welkom!  Planning  Kennisatelier  Werken aan het onderzoeksplan  Afsluiten

3 PLANNING PERIODE 3 3.1: Oriënteren 3.2: Definitieve onderzoeksvraag formuleren + kennisateliers volgen 3.3: Onderzoeksplan + kennisateliers volgen 3.4: Peercoaching > GO-NO GO moment 3.5: NO GO > coaching docent 3.6: Interventie voorbereiden 3.7: Uitwisseling

4 WELKOM!

5 LEERDOELEN PN De student kan over 7 weken:  Een vraag formuleren die voortkomt uit de eigen lespraktijk  Beschrijven wat er vanuit de literatuur rondom deze vraag bekend is  Passende meetinstrumenten kiezen en uitwerken (zoals interviews, observaties of enquêtes)  Zelfstandig relevante informatie in de lespraktijk verzamelen en analyseren  Passende interventie(s) kiezen, uitwerken en uitvoeren  Een conclusie trekken uit de verzamelde informatie  Voornemens formuleren voor de eigen lespraktijk  De bevindingen beschrijven in een rapportage

6 FOOD FOR THOUGHT… Welkom & uitleg (plenair) Kennisatelier motivatie 4.12 RMDR Kennisatelier klassenmanagement 4.13 BMNEG Zelfstandig werken plan van aanpak 4.20 In peergroup werken aan onderzoeksplan Afsluiting

7 PLANNING 3.1: Oriënteren 3.2: Onderzoeksvraag formuleren + kennisateliers 3.3: Plan van aanpak afronden + kennisateliers 3.4: Peercoaching go-no 3.5: NO go > coaching docent 3.6: Interventie voorbereiden 3.7: Uitwisseling

8 AFSLUITING 1.Afronden onderzoeksplan 2.Onderzoeksplan op papier/laptop meebrengen naar bijeenkomst 3.4 3.Afspraken maken op stage - Welke mogelijkheden zijn er op stage? - Wat / wie heb je nodig - Is er toestemming nodig van ….?


Download ppt "KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst 3.3 22-02-2016."

Verwante presentaties


Ads door Google