De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016 Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016 Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016."— Transcript van de presentatie:

1 Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016 Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016

2

3

4 INTEGRAL AREA DEVELOPMENT UP TO 18 MILLION VISITORS TO THE ARENA AREA IN 2020 Virtual exposure of the area: 20 million (AFC Ajax, KNVB, ID&T, AA Living Lab etc.) 2 million visitors 7 million passengers 1,8 million visitors 1,4 million visitors 1,2 million visitors pa visitors 1,2 million visitors Arena Park Events visitors visitors 3 million employees

5 Uitdagingen Veel info kanalen Mensen raken de weg kwijt: ‘online’ en ‘offline’ 90% hebben we eigenlijk (nog) niet goed in beeld Onvoldoende middelen om de crowd te sturen Van 7,6 naar een 8,5

6 Mobility Portal ArenA Video

7 Mobility Portal 1.Meer spreiden / sturing 2.Betere dienstverlening 3.Platform voor mobiliteitsdiensten Het digitale platform waar je als bezoeker in één oogopslag alle vormen van vervoer naar en van het gebied kan vinden en boeken.

8

9 Vragen ?

10 Op 1 mei 2016 kan je… Een multimodaal op maat gesneden reisadvies opvragen De gekozen modaliteit online afnemen Pre-trip routes ontvangen (per mail) die naar de afgenomen parkeerplaats gidsen -> via luwe routes Modal Split vanuit de portal realtime in beeld via dashboard

11

12

13 Toppers in Concert Topsport qua bereikbaarheid bezoekers per avond: – 19 uur deuren / uur start show Fanzone buiten al om 14 uur geopend: fun en spreiding Zaterdag Triple in gebied (combi met Ziggo Dome / HMH): bezoekers MP volledig geadopteerd door organisator De week voor de show’s piek gebruik: – per dag – per showdag

14 Operationeel Mobiliteits Centrum

15 Opmerkelijke resultaten 28% OV 10% georganiseerd busvervoer 60% auto’s – 22% online parkeren -> allemaal alternatieve routes – 78% op de dag zelf gestuurd via PPA 2% taxi’s Sturing vanuit OMC pro-actief en anticiperend 3000 berichten via Whats app / via Twitter Nog nooit zulke goede bereikbaarheid resultaten bij de Toppers

16 Vervolg Aansluiten van andere stakeholders – Mojo concerten zomer 2016: bez – Ajax connectie met de Portal: 1,2 miljoen bez – Sensation bez – Oranje wedstrijden bez – Bedrijven Zuidoost On Trip guidance Onderzoeken levensvatbaarheid na looptijd subsidie

17 Vragen ?

18 Bedankt Blijf graag nog even online om enkele vragen te beantwoorden


Download ppt "Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016 Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016."

Verwante presentaties


Ads door Google