De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten."— Transcript van de presentatie:

1 Online Personal Branding

2

3

4 Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten commerciele handvatten aanreiken doormiddel van Training & Coaching. Naam: Jörgen Power Even voorstellen In Suriname sinds: 1 juni 2013

5 Referenties...

6

7 Een Elevator Pitch is een korte, maar krachtige presentatie waarin je jezelf, of een product/dienst in seconden presenteert. (ritje in de lift) In dit tijdsbestek moet het verhaal af zijn en de kernboodschap duidelijk! Wat is een Elevator Pitch?

8

9 Yesss !!!

10 De wereld in transitie...

11 Industriele Tijdperk

12 Intrede van de Computer...

13 Informatie Tijdperk

14 Traditionele Media No School like the Old School

15 Communicatie Oude stijl...

16 New Media Welcome to the new reality...

17 Communicatie nieuwe stijl...

18 Krachtig zonder te schreeuwen! Internet is een perfect middel om je boodschap op een krachtige manier over te brengen zonder te schreeuwen!!

19 Het draait allemaal om balans!

20

21

22 Buzz Marketing

23 C OMMUNICATIE COMMUNICATIE De eerste stappen naar een sterk merk

24 Communicatie is het uitwisselen van informatie tussen twee of meerdere personen. Wat is Communicatie?

25 Zender Ontvanger Boodschap Interactie/ Feedback Communicatiemodel...

26 Wat is het belangrijkste om een boodschap goed over te brengen? A.Woord > Lichaamstaal > Toon B.Lichaamstaal > Toon > Woord C.Lichaamstaal >Woord > Toon A.Woord > Lichaamstaal > Toon B.Lichaamstaal > Toon > Woord C.Lichaamstaal >Woord > Toon

27

28  Verbaal  Non-verbaal  Stemklank

29 Bijdrage Communicatiekanalen...

30 Vs You Know What? I`m Happy! You Know What? I`m Happy!

31

32 Pitchen In 60 Seconden

33 BEGIN BIJ JEZELF

34 Welke Successen heb ik de afgelopen 2 jaar geboekt? (Schrijf er 10 op) Welke Successen heb ik tijdens mijn gehele carriere geboekt? (Schrijf er 2 op) Welke Persoonlijke kenmerken van mij hebben deze successen tot stand gebracht? De eerste stappen naar een Pitch

35 Wie ben ik?Wat doe ik?Hoe doe ik datWaarom doe ik het?Voor wie doe ik het? De eerste stappen naar een Pitch MAXIMAAL 2 ZINNEN PER PUNT!!

36 Leg niet uit wat je doet, maar wat je voor de persoon kunt betekenen. Maak de klanten nieuwsgierig door niet volledig uitleg te geven over je werkzaamheden. Gebruik woorden die indruk maken en lang blijven hangen! Maak concreet wat je doet Hou het positief!!!!!!!! TIPS

37 Te vaak zie ik dat klanten machteloos moeten toezien hoe klantontvriendelijk ze worden behandeld. Ik ben Jörgen Power (eigenaar van XL- Solutions) en ik hou mij hoofdzakelijk bezig met het aanreiken van commerciele handvatten aan commerciele talenten door middel van Training & Coaching. Zowel kleine, als grote bedrijven zijn u naar tevredenheid voorgegaan (voorbeeld:Digicel, Health Control, Sport winkel van Letitia Vriesde) hetgeen een heilzame werking heeft gehad op hun personeel en uiteraard op de bedrijfsresultaten. Graag zou ik eens met u van gedachten willen wisselen om samen te bekijken wat XL-Solutions voor u kan betekenen. Fantastisch!!!! Alsjeblieft, Vertel me meer!!! Mijn Elevator Pitch

38 Maak een Elevator Pitch Maximaal 100 woorden

39 Innovatief Houdbaar Exclusief Modern Gegarandeerd Risicoloos Wetenschappelijk Gevoelig Getest Tijdbesparend Gratis Waardevol Nieuw Optimaal Misschien Eventjes Eigenlijk Een beetje Wellicht Mogelijk Waarschijnlijk Ik denk Een beetje Ik hoop Eventueel Ik zou graag…

40 Open Sterk! Open Sterk! Wees authentiek Wees authentiek Praat alsof je een normale, natuurlijke conversatie voert. Praat alsof je een normale, natuurlijke conversatie voert. Ken je doelgroep Ken je doelgroep Focus op wat belangrijk is Focus op wat belangrijk is Denk aan het einddoel Denk aan het einddoel Maak connectie met je (potentiele) klant Maak connectie met je (potentiele) klant Gebruik geen vakjargon Gebruik geen vakjargon Tell, don’t Sell Tell, don’t Sell Houdt de mogelijkheid open om de conversatie te vervolgen Houdt de mogelijkheid open om de conversatie te vervolgen Wees vooral enthousiast !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wees vooral enthousiast !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tips Tips Tips Tips Tips Tips Tips

41

42 Let`s get started!!! Pitch your Brand...

43 Oefenen Oefenen

44 Tel: (+597) of Adres: Frederik Derbystraat 137 b Website:


Download ppt "Online Personal Branding. Professie: Trainer / Mindset Reprogrammer & Personal Braning Coach Geboren: Nederland (43 jaar) Passie: Commerciele Talenten."

Verwante presentaties


Ads door Google