De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

KJO 2016 INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN.

Verwante presentaties


Presentatie over: "KJO 2016 INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN."— Transcript van de presentatie:

1 KJO 2016 INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN

2 OEFENLEIDING EN TEAMCAPTAINS Oefenleiding:Marcel de Vries, Jan Udo, Tony Nijhove, Martin ter Haar en Marc Bokhove Keuken:Jan Baars UML:Anco van Weverwijk Kantine:Klaas van den Boogaerd Administratie:Jorn Klaver ICT:Dylan Lensen Sport & Spel:Dennis Heijne

3 DEELNEMENDE KORPSEN KJO2016 UtrechtBaarn De BiltMontfoort MijdrechtOudewater Breukelen Houten Zeist Bunnik Benschop Zeewolde Maarssen

4 Elektronisch deelnemers aanmelden Elk korps krijg een mail met daarin de inlogcode voor de KJO- inschrijfmodule. Het aanmeldformulier dan graag invullen (alle velden graag invullen). Internetadres van de KJO site is: www.vru-kjo.nl Het zelf aan of afmelden kan tot 1 juni hierna alleen via Administratie bij Martin Ter Haar definitieve sluiting is 1 juli.

5 MEDISCHE GEGEVENS DEELNEMERS Na dat de inschrijving gesloten is zal er medische formulieren en enveloppen naar de korpsen gestuurd worden. Deze laten invullen door ouders. Kopie zorgpas en ingevuld medische formulier in de enveloppen doen en dichtplakken. Afgeven bij administratie op KJO

6

7

8 KJO-COINSPAS Iedere deelnemer krijgt bij binnen komst een pasje. – Op het pasje staat: De naam van de deelnemer. De korpsnaam. Barcode. foto – Het pasje is nodig voor: Maaltijden (alle) Betaalmiddel drinken en snacks Aanwezigheidsregistratie (calamiteiten)

9 KJO-COINS We werken met de KJO-coinspas, dit is een pasje met een foto, je naam en een streepjescode. Met deze pas kun je snacks, ijs en drinken kopen op het kamp, het werkt als een creditcard. Er wordt (door het korps of jezelf) geld op de pas gezet waarmee je kunt betalen. Je kunt geld op jouw pas zetten in de evenemententent op vrijdag van 18:00 tot 22:00 uur. De overige dagen van 11:30 tot 12:00 uur en van 17:00 tot 17:30 uur. Ieder korps krijgt ook een korpspas die opgewaardeerd kan worden.

10 rooster toezicht & handhavings piket Wordt door Erik Kuster, Hans Mulder, gedraaid. Zij werken en bemensen van uit het KJO service center. Hier kunnen ook waarde zaken in kluisjes gedaan worden.

11 E.H.B.O Voor de kleine verwondingen zelf zorgen. Iedereen heeft levensreddende handelingen gehad. Medische verzorging voor de grote verwondingen of verstuikingen kun je terecht bij Laura de Kruijf Oproepbaar via KJO SERVICE CENTER

12 Piketten die gedraaid worden Brandpiket TS 834 door deelnemers In de nacht zal er bewaking zijn in de evenemententent. Poortdienst op zondag door Toezicht & handhaving Toezicht & handhaving door organisatie

13 Materiaal korpsen Op de KJO site staat een materiaallijst. Elk korps dient hier zelf voor te zorgen. Er kan bij de T.D. geen gebruiks / verbruiks materiaal meer geleend worden.

14 LIJST VAN BENODIGDHEDEN DEELNEMER Identificatiebewijs Medicijnen Kleding Vrijetijdskleding Zwemkleding Sportkleding Ondergoed Regenkleding Slaapkleding Luchtbed Douchespullen Enz…

15 Op 7 juli kunnen de containers en aanhangers worden gebracht. Deze worden door de organisatie op de juiste plek gezet. Bij aankomst slagboom bellen met 088-8782072 dan zal T&H de boom openen.

16 AANKOMSTDAG Op 10 juli 2015, tussen 18:00 en 19:00 uur worden de deelnemers verwacht.

17 MELDEN BIJ AANKOMST Bij aankomst graag melden in de evenementen tent, hier kan dan een afspraak gemaakt worden voor afhalen van de pasjes door de deelnemers.

18 NA HET UITLADEN… … Voertuigen direct van het terrein af!

19 Opbouw en inrichten slaaptenten 20:30 uur klaar

20 Keuring Electra ‘s avond tussen 19 en 20:30 uur komt iemand van het technisch team langs om de hoofdkabel te controleren. normale aansluiting (2 polig met aarde). minimaal een lengte van 50 meter zijn. 16 ampère kan hebben. Alles VCA gekeurd

21 Per korps wordt er één kabel geaccepteerd. Bij goedkeuring van de kabel, zal deze zichtbaar gelabeld worden. illegale aangesloten kabels worden verwijderd. Dit wordt door T & H gecontroleerd. Bij optreden kortsluiting wordt kabel verwijderd.

22 Gedragsregels De pas herkent of iemand alcohol mag bestellen. Alcoholhoudende dranken zoals ieder jaar na 17:00 uur. Ook niet voor je eigen tent voor die tijd! In de slaaptenten jeugdleden geen alcohol en niet roken. De overige gedragsregels vindt je op KJO-intranet.

23 ERKEMEDER COURANT De Erkemeder Courant zal ook dit jaar weer uitkomen, dit jaar zullen er ook meer spelletjes in staan. De digitale versie zal ook op onze website beschikbaar zijn, je kunt deze vinden op: www.vru-kjo.nlwww.vru-kjo.nl Heb je zelf wat leuks of wil je een oproep doen in de Erkemeder Courant? Geef jouw nieuws dan af bij het KJO Service Center.

24 DOUCHE Bij grote drukte in ochtend maximaal 5 minuten. Douche netjes achterlaten. Bij storing of vervuiling, graag DIRECT melden bij het KSC. Bij problemen is de jeugdleider verantwoordelijk voor zijn/haar jeugd en zal hierop worden aangesproken. Tijdens de maaltijden zullen de sanitaire voorzieningen gereinigd worden en mogen deze niet worden gebruikt.

25 GLOBALE DAGINDELING 8:00 uur opstaan Van 9:00 tot 9:45 uur ontbijt 9:30 tot 9:45 uur leider bespreking 10:00 tot 12:00 uur activiteiten 12:00 tot 12:45 uur lunch 13:30 tot 17:00 uur activiteiten 17:45 tot 17:55 leider bespreking 18:00 tot 19:00 uur diner 21:30 tot 0:00 uur avond programma 01:00 uur nachtrust

26 OPENINGSTIJDEN Frisdrank en ijs is te verkrijgen in de evenemententent op de volgende tijd(en): 11:30 – 13:30 uur 17:00 – 19:00 uurook alcohol houdende dranken 20:30 – 23:30 uur ook alcohol houdende dranken Het frietkot is geopend op de volgende tijd(en): 20:30 – 23:30 uur Op vrijdag(aankomst dag); vanaf 18 uur open

27 WAT KUN JE BESTELLEN? Patat Patat speciaal Patat oorlog Frikandel Frikandel speciaal Kroket Bitterballen truckersballetje uit eigen keuken

28 BEZOEK Op zondag is er gelegenheid voor de ouders en belangstellende om ons te bezoeken. Ze kunnen dan rond kijken en de kinderen aanmoedigen bij de spellen. U bent van harte welkom tussen 14:00 en 17:00 uur. Parkeerkaarten kunnen gedownload worden van onze website: www.vru-kjo.nl www.vru-kjo.nl

29 PROGRAMMA DINSDAG 9 uur ontbijt 10 uur Tenten inpakken 12 uur Deelnemers vertrokken

30 KJO 2016 Team Sport en Spel

31 Sport en Spel Dennis Heijne Valerie Feddema Marlous Vonk Henk Groenendijk

32 Afspraken omtrent spellen Verwachting Sport en Spel: Aansturend, meedenkend en begeleidend Verwachting jeugdleiders: Actief, motiverend en begeleidend. Per korps 1 jeugdleider voor assisteren spellen. Voor iedereen, door iedereen Activiteit in evenemententent Slecht weer programma

33 Uitleg spelschema Vrijdag – Avond: Bingo – karaoke Zaterdag – Dag: 14 kamp met finale – Avond: Feest: Skihut Zondag – Dag: Zelf bedacht spel I – Avond: Voor de tent – Maandag – Dag: Zelf bedacht spel II – Avond: moordspel

34 Korps bedachte spellen Voor de korpsen die zondag en maandag aanwezig zijn Bedenk per korps 2 verschillende spellen. Lukt dit niet voor 1 juni 2016? Vraag Sport en Spel om hulp.

35 Tot slot Vragen? Op- of aanmerkingen?

36 Bedankt en tot KJO 2015! Wij hebben er zin in! KJO

37 BEDANKT VOOR JULLIE AANDACHT! WE ZIEN JULLIE GRAAG OP VRIJDAG 10 JULI 2016!


Download ppt "KJO 2016 INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN."

Verwante presentaties


Ads door Google