De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer."— Transcript van de presentatie:

1 Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten

2 Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer journey Mobile commerce Funnel analyse Resultaten

3 Concept Drinken-eten Alles wat u wilt weten over drinken, eten en combinaties daarvan! Combinatie Facebook

4 Persona Klaas van Velzen, Rotterdam, 36 jaar, Nederlander, Getrouwd, 2 kinderen Manager bij Rabobank Leefomgeving is Chique en sociaal Houdt van: Lezen, koken, eten met vrienden Klaas gaat naar Hij zoekt naar drinken dat goed bij eten combineert Heeft hier zelf niet voldoende kennis over Hij wil indruk maken op zijn vrienden met goed combinaties Hij is gevoelig voor lekkere recepten en cocktails Hij is over te halen met uitgebreide informatie en onderbouwing

5 Doelgroep Houdt van eten en drinken 18 – 60 jaar Leuk om met vrienden te koken en te eten Meer dan alleen lekkere maaltijd

6 Moodboard – impressie website

7 Social Media Facebook

8 Benchmark Weijerij.nl/Bier-spijs-combinaties Vinotappi.nl/wat-eten-we-bij-de-wijn-ofwat-voor-wijn-drinken-we-bij-het-eten Grandcruwijnen.nl/blog/etendrinken/ Wij combineren alle soorten dranken met allerlei verschillende gerechten.

9 Online strategy map

10 Top 10 zoekwoorden Google trends Drinken en eten Drinken bij eten Eten & drinken Drinken tijdens eten Eten drinken Nijmegen Onbeperkt eten Water drinken Drinken tijdens eten Gezond drinken Thema eten Google adwords Eten Eten in Lekker eten Restaurant eten en drinken Eten en drinken Veel drinken Gerechten met kip Kip en groenten

11 Customer journey

12 Mobile commerce Responsive design Niet haalbaar

13 Funnel analyse 41,5% bezoekers verlaten de website na de 1 e pagina Na eerste recept naar vorig of volgend recept Belangrijk recepten te organiseren en makkelijk toegankelijk te maken

14 Resultaten

15 Nog vragen?


Download ppt "Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer."

Verwante presentaties


Ads door Google