De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie."— Transcript van de presentatie:

1 FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie

2 HET IS ALS DE KAPITEIN DIE WEET IN WELKE HAVEN HIJ WIL AANKOMEN

3 Wat is je aanbod?  Waar ben je goed in?  Wat is jouw toegevoegde waarde?  Wat zijn jouw talenten? Wat zijn je kwaliteiten?  Wat doe je graag? Waar help je graag mee? MAAK JE AANBOD ZO SPECIFIEK MOGELIJK

4 Welke doelgroep spreekt jou het meest aan?  Welke doelgroep ga je benaderen met jouw kwaliteiten?

5 OVERLEG MET JE BUURMAN OF BUURVROUW WELKE PROBLEMEN JOUW KLANTEN HEBBEN

6 Benader de markt Ga in gesprek met potentiële klanten Ga aan de slag via social media Schrijf over jouw focus Volg de actualiteiten > focus op problemen waar jouw aanbod kan bijdragen aan de oplossing Zoek contact met die partijen

7

8 Kies de manier van acquireren die het beste bij je past, waar je zin in hebt, vrolijk van wordt en waarmee je je talenten verder kunt ontwikkelen.

9 NETWERKEN ONLINE ACTIEF ZIJN SOCIAL MEDIA, BLOGGEN, ARTIKELEN SCHRIJVEN PROBLEMEN SIGNALEREN EN DAAR ACTIEF OP INSPELEN HOE KUN JIJ BIJDRAGEN AAN DE OPLOSSING? THEMANETWERKEN SCHRIJVEN / PRESENTATIES GEVEN EXPERT WORDEN IN PLAATSELIJKE, REGIONALE OF LANDELIJKE MEDIA IN JOUW VAKGEBIED KENNIS DELEN OP SOCIAL MEDIA FREE PUBLICITY TELEMARKETINGBUREAU TIP: BETAAL ALLEEN VOOR GEMAAKTE AFSPRAKEN

10 Voordelen: JE KUNT JEZELF ZIJN JE WORDT ER VROLIJK VAN DE DREMPEL IS WEG JE WORDT ER CREATIEF VAN JE HEBT MEER KANS OP OPDRACHTEN

11 Koester je bestaande klanten. Zij zijn je beste ambassadeurs.

12 Focus op groepen die tot je doelgroep behoren

13 Welk thema of welke vraag houd jou bezig in je vakgebied? Benader daarmee jouw doelgroep.

14 PIEKEREN IS DE VERKEERDE KANT UIT FANTASEREN! (LOESJE) GA OP ZOEK NAAR KANSEN EN MOGELIJKHEDEN

15  FOCUS MET AL JE ZINTUIGEN OP PROBLEMEN WAAR JIJ KUNT BIJDRAGEN AAN DE OPLOSSING  BENADER DE PROBLEEMHOUDER

16 Je gaat bellen of mailen Houd het kort! Maak nieuwsgierig. Doel is om een afspraak te maken

17 ZORG DAT HET EEN INSPIREREND GESPREK WORDT VOOR JULLIE ALLEBEI OOK ALS HET ANTWOORD OP EEN OPDRACHT NEE IS

18 Werk aan de winkel: ga op onderzoek naar jouw focus misschien ontmoet je vandaag iemand met wie je kunt afspreken om elkaar te helpen ……………………………………………………….

19 Laat jezelf zien, boek van Judith Webber Liefde voor talent, boek van Arnout Cohen > om je eigen talenten goed in beeld te krijgen. Simon Sinek op TEDX Effectief omgaan met je tijd effectief-omgaan-met-je-tijd.pdf effectief-omgaan-met-je-tijd.pdf

20 18 april Ochtend: Focus en strategie in acquisitie Middag: Hoe kom ik op gesprek? 26 april Ochtend: Slim netwerken Middag: Onderhandelen en afsluiten Veel succes! Herma Wichman


Download ppt "FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie."

Verwante presentaties


Ads door Google