De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

3 t/m 14 oktober 2016. Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?

Verwante presentaties


Presentatie over: "3 t/m 14 oktober 2016. Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?"— Transcript van de presentatie:

1 3 t/m 14 oktober 2016

2 Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?

3 Alert online 3 t/m 14 oktober 2016 Jaarlijkse bewustwordingscampagne  Voor overheid, bedrijven en burgers  Bevorderen bewustzijn cybersecurity en cybersecure gedrag Gezamenlijke vormgeving programma  Eigen programmaonderdelen, activiteiten en producten van partners  ECP faciliteert en organiseert de campagne in opdracht van de NCTV

4 Alert Online 2016 thema: Cyberskills als voorwaarde voor cybersecurity – weten, kunnen doen!

5 Cyberskills als voorwaarde voor cybersecurity Thema gebaseerd op de ervaringen eerste vier jaar Alert Online:  Van kennis bijbrengen naar houding veranderen Cyberskills zijn noodzakelijk voor cybersecure gedrag zoals veilig handelen, maar ook voor het ontwikkelen van veilige producten en diensten en het afnemen en toepassen er van.

6 Cyberskills als voorwaarde voor cybersecurity Alert Online en het thema Cyberskills  draait om het geven van het goede voorbeeld  het vragen en bieden van hulp  laten zien waar je skills opdoet of waar je ze vandaan haalt.  aandragen van concrete tools, het centraal stellen van opleiden en doorlopende educatie. Wat zouden jullie kunnen met dit thema? Zijn er al ideeën voor activiteiten?

7 Communicatie & Onderzoek  Website toolkit, game, diverse materialen  Onderzoek  Jaarlijks terugkerend  Kwantitatief  Focus op skills en het toepassen daarvan -> gedrag

8 Hoe meedoen? Wat kunnen we voor elkaar betekenen? Voordelen  Deelname aan netwerk Alert Online  Kosteloos gebruik toolkit en game  Aansluiten bij een groter geheel  Exposure via (social) media en website Uitgangspunten  Onder logo Alert Online, tijdens campagneperiode  Zelf organiseren  Gesloten beurzen  Geen commercieel oogmerk

9 En nu verder …..  In gesprek, aanmelden?  Volgende netwerkbijeenkomst 23 juni, Utrecht  Updates via en op site  Tip: bepaal snel datum en geeft het door!

10

11 Contact   Contactpersonen: Marjolijn Bonthuis Marjolijn Durinck Inge Eekhout Hélène van der Sluijs Esther Van den Neste


Download ppt "3 t/m 14 oktober 2016. Inhoud  Alert Online 2016  Thema  Communicatie en Onderzoek  Hoe meedoen?"

Verwante presentaties


Ads door Google