De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Next Telecommunicatie Uw partner voor optimale bereikbaarheid.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Next Telecommunicatie Uw partner voor optimale bereikbaarheid."— Transcript van de presentatie:

1 Next Telecommunicatie Uw partner voor optimale bereikbaarheid

2 Even voorstellen Next Telecommunicatie: De grootste onafhankelijke tele- & datacommunicatie specialist In de regio West-Brabant / Zeeland Wij bieden u: –advies & analyse –installatie & implementatie –after-sales & service

3 Onze visie Afspraak is afspraak Uw succes is ons succes Tevreden klanten, elke dag

4 Onze oplossingen Optimale bereikbaarheid: –Op kantoor –Onderweg (mobiel) –Thuis / flexwerk plek

5 Next is onafhankelijk Next Telecomcentre biedt u: een breed scala van producten en diensten; van diverse providers en leveranciers; voor mobiele en vaste communicatie; voor spraak en data.

6 Mobiele bereikbaarheid Elke mobiele provider heeft eigen abonnementsvormen voor de zakelijke markt; Next Telecommunicatie maakt voor u een heldere vergelijking tussen de zakelijke abonnementen van: –KPN Mobiel –Vodafone –T-Mobile –Telfort –Debitel

7 Mobiele bereikbaarheid Next levert uitsluitend de beste merken mobiele telefoons: –Nokia –Samsung –SonyEricsson –Motorola En apparatuur voor mobiele data oplossingen (MDA’s): –Qtec –HP

8 Uw bereikbaarheid is onze zorg In de zakelijke omgeving is mobiele bereikbaarheid van groot belang; Daarom biedt Next Telecommunicatie een eigen service concept mobiele telefonie: Next Service Mobiel.

9 Next Service Mobiel Een glashelder concept: 1.Gratis reparatie in eigen beheer; 2.Gratis leentoestel; 3.Minimaal eigen risico bij schade; 4.15% korting bij aanschaf van een nieuw mobiel toestel; 5.Voor een gering bedrag per maand.

10 Service & Repair Next Telecommunicatie heeft een eigen Service & Repair Centre: –Kleine reparaties; –Software updates. Next Service & Repair Centre is gecertificeerd: –Nokia Service Point (Top 3 Benelux); –Samsung Premium Point; –SonyEricsson Flashpoint.

11 Bereikbaarheid op kantoor Next Telecomcentre biedt oplossingen om uw organisatie binnen en buiten kantooruren bereikbaar te houden. Van een eenvoudige beantwoorder tot uitgebreide state-of-the-art communicatie platformen.

12 Bedrijfs telecom Next biedt topkwaliteit centrales: –Siemens HiPath –Panasonic –Alcatel –Vertical TeleVantage Gekoppeld aan de beste infrastructuur: –KPN –Priority Telecom –InfoPact Voor traditionele en nieuwste technologie: –PABX / VoIP

13 Gegarandeerde bereikbaarheid Dankzij onze eigen Technische Dienst bent u gegarandeerd altijd bereikbaar: –24 uur/ 7 dagen per week helpdesk; –Service op uw telefooncentrale (onderhoudscontract); –Beheer van op afstand; –Zelf installerend partner.

14 Klantcases Twee klantcases waarin ervaring met Voice over Internet Protocol is bewezen: –Case 1: AutoTeam –Case 2: Leys Lopend project: –Glasvezel netwerk –Vraagbundeling

15 Voice over IP Hoe werkt VoIP? –Spraak wordt in een VoIP systeem omgezet in data pakketten –Deze pakketten worden middels het IP over een netwerk verstuurd: Publieke Internet (Skype) IP-VPN: Virtual Private Network –De ontvanger zet de datapakketten weer om in spraak –Spraak heeft prioriteit over overige data (Class of Service / Quality of Service)

16 Voordelen van VoIP Netwerk beheer: –Spraak en data over één netwerk Flexibiliteit: –Tijd- en plaatsonafhankelijke functionaliteit (thuis-/flex werken) Kostenbesparingen: –Onderlinge gesprekken Toegevoegde waarde diensten: –Unified messaging –Computer Telefonie Integratie

17 Case 1: AutoTeam Het grootste automotive bedrijf van Zuidwest Nederland; Bedienen 30.000 klanten per jaar; Communicatie verloopt via meer dan 10 locaties in Zeeland en West-Brabant.

18 Oplossing door Next Centralisering van de communicatie processen; Eén centrale telefoniste; Een VoIP platform voor alle vestigingen; Optimale bereikbaarheid; Kostenbesparingen; Integratie van data en spraak in één netwerk.

19 Optimale bereikbaarheid Gesprekken worden automatisch doorgeschakeld naar een centrale receptie, waar: –Gesprekken altijd beantwoord worden; –Gesprekken van onbereikbare collega’s terugvallen; –Een statusoverzicht van het hele netwerk via de PC beschikbaar is voor de telefoniste.

20 Kostenbesparing Door gebruik te maken van VoIP is door AutoTeam bespaard op: –Infrastructuur; –Gesprekskosten; –Personeelskosten; –Beheerskosten.

21 Platform AutoTeam ISDN Goes 1SteenbergenVlissingenRoosendaal E-Pacity Voice Over IP HiPath AllServe Cisco 1700 DATA SDSL 1024 1:1SDSL 512 1:1 Dordrecht SDSL 512 1:1 WWW 2 MB IDSL Bergen op Zoom SDSL 512 1:1 Goes 2 SDSL 512 1:1

22 Case 2: Leys B.V. Groothandel voor de bouwsector De 15.000 artikelen in het assortiment kunnen binnen 24 geleverd worden! Communicatie verloopt via meer dan 10 locaties in Zuidwest Nederland

23 Oplossing door Next Centralisering van de communicatie- processen; Eén centrale telefoniste; Eén VoIP platform voor alle vestigingen; Optimale bereikbaarheid en snelheid; Kostenbesparingen; Integratie van data en spraak in één netwerk.

24 Voice over IP Leys B.V. ISDN RoosendaalTerneuzenMiddelburgGouda E-pacity Voice Over IP HiPath AllServe Cisco 1700 DATA SDSL 512 1:1ADSL 256 1:1

25 Samenvattend Centralisering van communicatie processen Kostenbesparingen Optimale bereikbaarheid

26 Glasvezel project I.s.m. Fast Fiber en de gemeente Roosendaal; T.b.v. nieuw industrieterrein Borchwerf II Ook oudere bedrijventerreinen “verglazen”; Vraagbundeling; Scheiding in infrastructuur en diensten; Parallel met project ZIEN?

27 Next Quick Scan Quick scan: –Situatieschets; –Mogelijkheden voor uw organisatie. Advies op maat: –Specifiek voor uw organisatie; –Maatwerk oplossing.

28 Meer informatie André Hageraats Senior Accountmanager hageraats@next-tele.com 06 – 13417641 Jasper van der Eerden Senior Accountmanager eerden@next-tele.com 06 - 51593535


Download ppt "Next Telecommunicatie Uw partner voor optimale bereikbaarheid."

Verwante presentaties


Ads door Google