De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van."— Transcript van de presentatie:

1 Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van het bezoek aan de forten van de Stelling van Amsterdam

2 Doelgroepen Stelling van Amsterdam Recreanten en natuurliefhebbers Kunst en cultuurliefhebbers Liefhebbers van het goede leven Gezinnen Liefhebbers militair erfgoed Buitenlandse toerist

3 Middelenmix Stelling van Amsterdam Gedrukte media Advertentie: jaarlijkse spread in de Uitwaaier (oplage stuks) Foldermateriaal: algemeen foldermateriaal (NL/EN/DU/FR), Stellingpaspoort, programmafolders rondom evenementen, flyers ter promotie van producten Free publicity in kranten Nieuwe media Meertalige website bezoeken, unieke bezoekers in Koppeling Uit in NHwww.stellingvanamsterdam.nl Digitale nieuwsbrief voor algemeen publiek (1.360 abonnees) Stelling Facebook: fans Stelling Twitter: 700 volgers Free publicity in digitale media En kanalen van partners als SLO, Werelderfgoedpodium, Werelderfgoed.nl, forten.nl etc.

4 Programmering Stelling en Nieuwe Hollandse Waterlinie Start Fortenseizoen & aftrap van het jubeljaar: 18 en 19 april. Thema: feest en vermaak -Proef de Linies: In mei en juni -Werelderfgoedweekend: 14 en 15 juni. Thema: door de lens -Zomer vol Verhalen: zomer. -Fortenfestival: 4 t/m 13 september -Fortnacht: Eind oktober

5 Start Fortenseizoen 2012: Guinness Book of Records poging, 2013: thema communicatie, 2014: thema sport & spel

6 Start Fortenseizoen & Aftrap Jubeljaar Waterlinies 2015: Feest & Vermaak

7 Krachten bundelen: gezamenlijke promotie Start Fortenseizoen Efficiënt inzetten van tijd en middelen Groter bereik door gezamenlijk inzetten van middelen: o.a. groter bereik en hogere advertentiewaarde free publicity & hogere oplage folder

8 Werelderfgoedweekend 2013

9 Werelderfgoedweekend 2015 Thema: door de lens. 13/14 juni Fotografietentoonstellingen Workshops (mobiele) fotografie Instameets

10 Fortnacht Steeds meer forten hebben in het najaar activiteiten Nacht van de Nacht / Griezelen / Holloween Gezamenlijk promoten

11 Doorgeven activiteiten aan Start Fortenseizoen: deadline voor folder 17 februari Voor deelname aan overige evenementen: geef je activiteiten / ideeën door


Download ppt "Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van."

Verwante presentaties


Ads door Google