De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar."— Transcript van de presentatie:

1

2 Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar … leerbanen per jaar Sub segmentdoelInspelen op: ProspectsLeerbaan inzetten Vandaag misschien niet, maar morgen mogelijk wel… KlantenUitbreiding # leerbanen Continuïteit Trouwe klantenVasthouden ‘Ambassadeurschap’ & maatschappelijke betrokkenheid Onderwijs contactenLeerbaan inzetten Juiste selectie & doorverwijzing

3 Copernica Database (cloud) ‘Loyalty program’: huidige organisaties Lead generation: prospects via… Contact momenten AL Customer opinion / research CRM huidig actieplan leerbanen

4 Timing slechts ter voorbeeld…

5 Korte intro Ton/ team Successtory Leerbaner (dubbel interview leerbaner en begeleider) Testimonial uit onderwijs of gemeente Visie ambassadeur op actieplan Leerbanen Actueel onderwerp: vragenlijst / member-get-member Link naar overzicht Leerbanen gezocht: bijv. aan de hand van voorstellen van een kandidaat met toevoegen van link naar lijst Max. 6 onderwerpen met link naar www.actieplanleerbanen.nl en/of andere C2Awww.actieplanleerbanen.nl

6 Planmatige aanpak > jaarplan 80% plannen Bijsturen op basis van learnings / voortschrijdend inzicht Goede marketing automation software: + ontwikkeling sjabloon + aansluiting website Inrichting database > door professionals laten doen: + ‘beperkt’ CRM om contacten & opvolgacties vast te leggen Besluit: e-brieven zelf of door communicatie professional?

7 Huidige website Actieplanleerbanen.nl Online brochure i.p.v. ingericht op wat doelgroepen zoeken en nodig hebben ‘Middle of the road’ voor verschillende doelgroepen > dus voor niemand optimaal Niet responsive (mobile / tablet/ desktop) Weinig dynamisch Tone of voice ‘niet erg wervend’ / weinig conversatie Contact/ inschrijving niet gekoppeld aan CRM

8 Doel 2: Elke bezoeker zijn ‘eigen’ content, dialoog & interactie Leerbaners Wat is het (is het iets voor mij?) Hoe werkt het Aanmelden Leerorganisaties ‘prospects’ Wat is het (wat levert het mij op) Hoe werkt het In contact komen met actieplan leerbanen Met een eigentijdse en ‘wervende look & feel ’ Leerorganisaties ‘klant’ Welke kandidaten zijn beschikbaar Onderwijs Welke leerlingen komen in aanmerking … In contact komen met actieplan leerbanen Actueel Blog > incl. artikelen e-brief cyclus

9 OnderdeelBedrag initieelBedrag jaarlijks 1-malig database inrichten in Copernica (proces + flow + sjabloon e-brief programmeren) € 1950 1-malig ontwerp e-brief sjabloon + e-mail sjabloon€ 650 Realisatie e-brief per keer (max. 6 onderwerpen tekst, incl. 2 telefonische interviews, vullen sjabloon, vullen websiteberichten excl. fotografie en verzendkosten op basis van 4 e-brieven per jaar) Tegen gereduceerd tarief: € 850 per stuk (= x 4? per jaar) Copernica software licentie incl. 1 gebruiker per jaar (inkoopprijs DEMA) Copernica elke volgende gebruiker Creatieve oplossing in samenwerking met ander account (delen of sponsoring) (zo niet dan: € 1680 i.p.v. € 2400) € 300 i.p.v. € 600 Inleren werken met Copernica op maat (tot 3 personen, 3 uur op kantoor DEMA) € 400 Helpdesk op basis van ‘strippenkaart’ (afname minimaal 5 uur, afrekening op gerealiseerde tijd min. 10 minuten) € 485 Ontwikkeling en realisatie nieuwe website (CMS: Wordpress incl. plugin voor formulieren) Responsive! € 1500 concept/ projectbegeleiding € 2500 realisatie: content + vullen initieel (incl. seo optimalisatie) € 1250 technisch bouwen PM fotografie (stock) PM (aanpassingen website indien nodig)

10


Download ppt "Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar."

Verwante presentaties


Ads door Google