De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Komen ze naar Nederland, dan gaan ze eerst naar holland.com! Want dat is dé site met actuele informatie over Nederland. Niet voor niets kijken jaarlijks.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Komen ze naar Nederland, dan gaan ze eerst naar holland.com! Want dat is dé site met actuele informatie over Nederland. Niet voor niets kijken jaarlijks."— Transcript van de presentatie:

1

2 Komen ze naar Nederland, dan gaan ze eerst naar holland.com! Want dat is dé site met actuele informatie over Nederland. Niet voor niets kijken jaarlijks ruim 6,5 miljoen mensen op holland.com om te zien hoe ze hun tijd en geld gaan besteden in Nederland. En daar kunt u als adverteerder van profiteren. Want die miljoenen mensen komen niet alleen online kijken wat er bij ons te doen is; zo'n 83% wil ook daadwerkelijk naar Nederland komen. Bovendien heeft zo'n 70% nog niets geboekt! Kortom, als u deze doelgroep iets te bieden heeft, dan is NBTC met holland.com en haar andere kanalen, dé plek om ze te benaderen. Holland.com: jaarlijks 6,5 miljoen bezoekers

3 Bij holland.com doen we er alles aan om het gedrag en de wensen van onze doelgroep goed te leren kennen. Want alleen op die manier kunnen ze precies de juiste informatie én het juiste boekbaar aanbod aangeboden krijgen. Dat gebeurt door het online gedrag van onze bezoekers op te slaan in een uniek persoonlijk profiel. Met die vorm van segmentatie kunnen we er voor zorgen dat een statische marketing campagne ineens een heel gerichte, boeiende dialoog wordt. Juist omdat bekend is wie ze zijn en wat ze willen. Zo krijgen ze altijd en overal de informatie waar ze behoefte aan hebben. En datzelfde geldt dus ook voor boodschappen van onze adverteerders! De klant staat centraal

4 Adverteren op holland.com Holland.com biedt actuele, praktische en vooral unieke informatie aan iedereen die Nederland wil bezoeken. En dat in maar liefst 12 talen voor 15 markten! Met meer dan 10.000 pagina's vol leuke artikelen over alles wat er in Nederland te beleven is. Mooie steden en natuurgebieden, cultuur en architectuur, culinaire highlights, evenementen, tours en natuurlijk talloze praktische tips. Dat doen we met inspirerende artikelen, unieke foto's en filmpjes, blogs, reviews... Kortom, wij brengen Nederland digitaal tot leven en informeren en inspireren iedereen die een city-trip of vakantie in Nederland voorbereidt. Wel zo handig dus als die bezoekers direct het één en ander kunnen plannen of boeken. Bijvoorbeeld bij u!

5 Holland.com is het platform dat jaarlijks miljoenen mensen informeert en inspireert om een bezoek aan Nederland te brengen. Dat doen we, zoals gezegd, Met talloze artikelen over alles dat Nederland te bieden heeft, maar ook met praktische tips én per- soonlijke informatie van onze 'Holland ambassadeurs'. Daarnaast zijn er ook volop social media-kanalen als Facebook en Twitter om holland.com nog boeiender, actueler en interactiever te maken. Want wat is er nu leuker en geloofwaardiger dan real-time van bezoekers in Nederland te horen wat ze doen en hoe het is? Bovendien zorgt social media ervoor dat onze content, én die van onze adverteerders, vele malen sneller verspreid wordt. Typisch Holland... volop kanalen.

6 Omdat bezoekers aan Nederland niet alleen vooraf, maar ook tijdens hun trip naar Nederland geïnspireerd willen worden, is er nu de Holland app, handige feature is dat deze ook offline goed te gebruiken is. Zo blijft uw en onze doelgroep niet alleen continu voorzien van informatie, maar ook van volop boekbaar aanbod. De Holland App

7 Om de gebruikers van holland.com continu op de hoogte te houden, is social media een onmisbare component. Met kanalen als Facebook en Twitter houden mensen elkaar real-time op de hoogte van hun ervaring in Nederland en wordt de actualiteit, interactiviteit en geloofwaardigheid vergroot. Social media Maar dat is slechts één reden... Want daarnaast kunnen we via social media uw en onze communicatie ongehoord versnellen door onze bezoekers de content te laten delen via hun social networks. Door 'social connecting', 'social sharing' en 'social publishing' kunnen bezoekers ervaringen en content delen en zo meer mensen enthousiast maken voor alles wat er in Nederland speelt.

8 De feiten op een rij: continu inzicht in het bezoekersgedrag over alle kanalen diepgaande kennis van bezoekers en hun behoeften persoonlijk content kunnen serveren vaker, langer en herhaaldelijk bezoek het verhogen van de succesfactor in het bedienen tot wel 200% meer conversies Inspelen op gedrag Omdat wij precies weten wie onze kanalen bezoeken, kunnen ook onze adverteerders heel gericht met ze communiceren. Ofwel, doordat onze bezoekers direct gesegmenteerd worden op basis van hun surf-, zoek- en klikgedrag, kunt u ze precies die advertenties tonen die passen bij hun belevingswereld. Deze manier van 'getarget' adverteren zorgt uiteraard voor meer effectiviteit en een extreem hoog rendement van uw advertentie-bestedingen.

9 Geïntegreerde campagnes

10 Van de eerste oriëntatie tot de laatste dag van de trip naar Nederland, kunnen wij contact houden met uw en onze doelgroep. Zo bekijken 5 tot 6 miljoen mensen per jaar wereldwijd onze pagina's op holland.com, daarnaast hebben wij ruim 320.000 (Q1 2013) fans via social media en kunnen we tijdens de reis contact houden via onze mobiele app. Online kanalen voor elke stap van de reis.

11 Profielen Website: In het algemeen kan gesteld worden dat onze website- bezoekers voor ca. 54% uit vrouwelijke bezoekers bestaat en voor 46% uit mannelijke bezoekers. Het grootste aantal van onze bezoekers zit in de leeftijdsgroep ouder dan 44 jaar, een iets kleiner aantal is tussen de 25 en 44 jaar. Mobile: Overgrote deel bezoekers beschikt over een mobiele telefoon en 69% download apps. Social media Op onze Facebook kanalen hebben wij een grote groep Holland fans aan ons verbonden waarvan ca. 1/3 jonger dan 35, 1/3 tussen de 35-50 jaar en 1/3 ouder dan 50 jaar. Dit verschilt per markt, maar in alle markten hebben wij meer vrouwelijke fans (63%), dan mannelijke (37%). Meer dan de helft van onze Holland fans geeft aan dat ze Nederland binnen 12 maanden willen bezoeken.

12 Een uniek aspect aan de content van holland.com is dat deze beschikbaar is in vele talen. Daarmee bedienen we veruit het grootste en belangrijkste deel van onze doelgroep. Op dit moment is de site beschikbaar in de volgende landen: Duitsland België Engeland Frankrijk Spanje Italië Zweden Denemarken Nederland Noord-Amerika & Canada Brazilië Rusland China Japan Werelds bereik

13 Sinds 2012 werkt het NBTC met 'Holland- ambassadeurs'. Deze ambassadeurs zijn geselecteerd op het feit dat ze nu in Nederland wonen en zijn geboren en getogen in één van de volgende landen: Italië, Spanje, Duitsland, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk of Frankrijk. Onze ambassadeurs De Holland-ambassadeurs zijn bovengemiddeld actief op verschillende social media en hebben een groot online netwerk (in het geboorteland) en zijn in staat dit netwerk te beïnvloeden met gerichte informatie over Holland. Deze Holland-ambassadeurs worden door ons actief betrokken bij het verspreiden van informatie en inspiratie over Nederland met hun eigen (blog)platformen. In overleg kunnen we de Holland-ambassadeurs ook doelgericht voor uw marketing-communicatie doelen inzetten.

14

15 Facts & Figures

16 MARKETTYPESIZECOSTUNIT CONSUMERCPMCPC Display AdvertisingRectangle180x150€ 14,-CPM = 1.000 banner impressies Full banner468x60€ 14,-CPM = 1.000 banner impressies Skyscraper160x600€ 19,-CPM = 1.000 banner impressies Leaderboard728x90€ 19,-CPM = 1.000 banner impressies Externe linkCampaign box400 pixels€ 35,-€ 1,-CPM = 1.000 impressies Interne linkCampaign box400 pixels€ 30,-€ 1,-CPM = 1.000 impressies Geïntegreerde paginaContent-Variabel v.a. € 3.500,- voor één jaar MAILTYPESIZECOSTUNIT NewslettersConsumerCo-branded0.085Abonnees x open rate + (€ 220,-) ConsumerSponsored0.250Abonnees x open rate + (€ 220,-) TradeCo-branded0.750Abonnees x open rate + (€ 220,-) TradeSponsored2.250Abonnees x open rate + (€ 220,-) Prijslijst 2013

17 TYPESIZECOST FACEBOOK 0 - 50.000LikesWall post€ 500,- 50.000 -100.000LikesWall post€ 1000,- 100.000+LikesWall post€ 2.500,- Facebook appFacebook appWall postCampagne op maat TWITTER Display advertising TwitterTweet€ 0,050 x aantal followers Prijzen gelden per markt/kanaal. Alle prijzen zijn exclusief BTW. Prijzen voor adverteren op onze Sociale Media kanalen

18 NBTC Prinses Catharina-Amaliastraat 5 2496 XD Den Haag > 070 370 57 05 > info@holland.com > www.holland.com Zaken doen? Wilt u weten wat adverteren via ons voor uw merk kan doen? Neem dan contact op met één van onze accountmanagers. Wij komen graag bij u langs om te tonen wat de voordelen zijn.


Download ppt "Komen ze naar Nederland, dan gaan ze eerst naar holland.com! Want dat is dé site met actuele informatie over Nederland. Niet voor niets kijken jaarlijks."

Verwante presentaties


Ads door Google