De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Narrowcasting Groep 6: Joëlle Stapelkamp David Pedro

Verwante presentaties


Presentatie over: "Narrowcasting Groep 6: Joëlle Stapelkamp David Pedro"— Transcript van de presentatie:

1 Narrowcasting Groep 6: Joëlle Stapelkamp David Pedro
Raicha van den Oord Marco Goudswaard Ben Legerstee

2 Inhoud Wat is Narrowcasting? Waarom Narrowcasting? Effecten Soorten
Voorbeelden

3 Wat is Narrowcasting? Narrowcasting is het benaderen van één of meer specifieke doelgroepen door middel van adiovisuele displays (lcd- of plasmaschermen) die op afstand worden aangestuurd, op een specifieke plaats en op een specifiek moment.

4 Geschiedenis Narrowcasting
1968 door Joseph Licklider Na prijsdaling schermen, stijgende populariteit Nieuwe hype, als gevolg van zapgedrag

5 Waarom Narrowcasting? Met Narrowcasting wordt getracht de consument onderweg zoveel mogelijk te bereiken Consument wordt aangetrokken tot bewegende beelden, in tegenstelling tot bv billboards en abri’s

6 Effecten Narrowcasting
68% verandert van gedachte bij het zien van een reclameboodschap bij het schap Consument is dus erg beïnvloedbaar Narrowcasting kan deze consument overhalen

7 Soorten Narrowcasting
Cyclus Narrowcasting Programma Narrowcasting Database Gelinkte Narrowcasting Interactieve Narrowcasting/In-Store Media

8 Voorbeelden

9 Voorbeeld I

10 Voorbeeld II

11 Voorbeeld III


Download ppt "Narrowcasting Groep 6: Joëlle Stapelkamp David Pedro"

Verwante presentaties


Ads door Google