De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Studentencongres Reclame en PR.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Studentencongres Reclame en PR."— Transcript van de presentatie:

1 Studentencongres Reclame en PR

2 Communicatie Een goede communicatie is Doordacht Op voorhand ingepland
Vertelt een verhaal Vermijdt ruis Continu Analyse

3 Doordacht In het wilde weg/a l’improviste communiceren heeft heel wat nadelen Onduidelijk Chaotisch

4 Planning Werk op voorhand Jaar- en week/maandplanning
Hou er rekening mee dat deadlines bijna nooit gehaald worden

5 Verhaal Waar sta je als vereniging voor? Oefening
Zorg ervoor dat je communicatie steeds in functie is van dat verhaal. Oefening Werk jouw verhaal uit

6 Ruis Denk steeds goed na of iets wel gecommuniceerd moet worden.
Wie is je doelgroep? Moet je Facebook hiervoor wel volspammen?

7 Continuïteit Wat je wil communiceren dient continu onder de aandacht blijven. Hoe zorg je hiervoor? Effective redundancy

8 Je boodschap Wat wil je bereiken? Opbouw Informeren Overtuigen
Mobiliseren Feedback Naamsbekendheid Opbouw Aandacht trekken Kernboodschap Details

9 Visualiseer Beelden zeggen meer dan woorden.

10 Online We overlopen de voor- en nadelen van online communicatie
Informatie sturen versus informatie krijgen Social media Website Video

11 Drukwerk Hebben posters en flyers nog nut?

12 Mondeling Aulapresentaties Infomarkt…

13 Going viral Hoe word je opgemerkt? Teasing Concept


Download ppt "Studentencongres Reclame en PR."

Verwante presentaties


Ads door Google