De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers."— Transcript van de presentatie:

1 Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers

2 Deze tevredenheidsenquête werd afgenomen bij 400 senioren.

3 deelnemers aan de enquête
Algemene gegevens deelnemers aan de enquête

4 1. Geslacht

5 2. Leeftijd

6 3. Gezinssituatie

7 4. Woonplaats

8 De kennismaking Het onthaal

9 5. Contact met de onthaalmedewerkers

10 6 a. Ontvangst bij de eerste kennismaking

11 6 b. Krijgt men voldoende informatie?

12 7. Doorverwijzing door de onthaalmedewerker

13 8. Mate waarin de onthaalmedewerker op de hoogte is van de activiteiten

14 9. Is de onthaalmedewerker op de hoogte van de vereisten voor het sociaal tarief?

15 De inschrijving

16 10. Hoe neemt men contact op met het LDC?

17 11. Verloopt de inschrijving voor een activiteit vlot?

18 12. Beoordeling van het systeem van bonnetjes voor de maaltijden, haarverzorging en andere activiteiten Voor 31,5 % van de deelnemers was de vraag niet van toepassing (= geen antwoord)

19 13. Tijd om in te schrijven voor activiteiten
Voor 12 % van de deelnemers was de vraag niet van toepassing (=geen antwoord).

20 14. Opvolging reservelijsten
Opmerking: Er antwoordde niemand “beneden alle peil”. Voor 26 % van de deelnemers was de vraag niet van toepassing (= geen antwoord).

21 15. Op welke manier betaalt men het liefst?

22 Het onthaal als aanspreekpunt

23 16. Kunt u met allerlei vragen/opmerkingen bij het onthaal terecht?

24 17. Is de onthaalmedewerker klantvriendelijk?

25 De bereikbaarheid van het onthaal

26 18 a. Voldoen de openingsuren aan de wensen?

27 18 b. Bereikbaarheid van de onthaalmedewerker tijdens de werkuren

28 19. Verwittiging ingeval van het aflasten van een activiteit

29 20. Samenwerking tussen de medewerkers van het onthaal

30 Conclusies: Wordt als zeer positief ervaren/grote tot zeer grote tevredenheid: Het contact, de eerste kennismaking met, de informatie en de doorverwijzing door de onthaalmedewerkers verloopt zeer goed! Vooral de klantvriendelijkheid van de onthaalmedewerkers wordt zeer gewaardeerd. De inschrijvingen voor de activiteiten verlopen vlot. De onthaalmedewerker is goed op de hoogte van de activiteiten en ook de vereisten voor het sociaal tarief. Er is voldoende tijd om in te schrijven en de reservelijsten worden door de onthaalmedewerkers goed opgevolgd. De bereikbaarheid van de onthaalmedewerkers en openingsuren voldoen aan de behoeften en wensen van de deelnemers. Ook de onderlinge samenwerking tussen de onthaalmedewerkers wordt als uitstekend ervaren.

31 voor uw interesse en aandacht!
Hartelijk dank voor uw interesse en aandacht!


Download ppt "Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers."

Verwante presentaties


Ads door Google